

Novy auto na muj najezd asi ne.IvanSt píše: Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy. Protože bys byl zaručeně ten jeden z tisíce, co když už si koupí nové auto, tak se mu za ty kecy zaručeně celý posere týden po záruce
K někomu ta atmosféra asi prostě patří, i kdyby na špalcích před barákem stála
A odsere to v aute kdeco...jako by tech svolavacek bylo malomaverick píše:1.5EB ale s chipom...a nepotrebujes ani ST![]()
no pokial to prezenies, tak ano...chce to tak akurat, ziadne 200kW a 400Nm...kompromisMa.rt píše:A odsere to v aute kdeco...jako by tech svolavacek bylo malo
Ma.rt píše:A proc od 1.5EB vys? Proc ne od 2.0EB vys,
Ja cekal i mirne opotrebeni valcu, salku vlivem "ridkeho" oleje a ono nic. Co me zarazilo, ze nedolevali olej. Je ale videt, ze to postupne ladi a tenhle motor ma daleko k puvodnimu. Treba i ta silnejsi spojka. Ikdyz na sacich vent. je karbon, tak bych chtel videt, jak to bude vypadat pri najezdu 10kkm/rok (cvrndacky) a po tech 100kkm. Takhle pri cca 70kkm/rok to porad jezdi skoro v optimalnich podminkach. Celkove to auto dopadlo dobre, podobne jako ten test FFIII s trihrnkem.ZaQik píše:ve zkratce: motor je jak z vyroby ... cekal jsem alespon "pomackanou" klikovku a jeji ulozeni, ale pry jak nove
Tezko rici, ale podle me dochlazuji, urcite je to v manualu a pokud testujou auto, meli by to dodrzet. A jestli ne, kolikrat se to stalo? Bezni uzivatele s najezdem 10-15 tkm rocne maji ti cetnost mnohem vetsi a tam uz by to asi znat bylo.fofok píše:No neřekl bych,že po 200 km/h po dálnici třeba dochlazujou turbo a po stotisících km by podle zdejších odborníků měl bejt dávno po smrti.Jak říkám jasnej důkaz a někoho to stejně nepřesvědčí.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host