Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.06.2019 17:49

To je stejný jako když někdo tvrdí,že za komančů bylo líp a opakuje to jak papoušek a stejně ho nepřesvědčíš.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6889
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 17.06.2019 17:56

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 17.06.2019 18:09

miki21 píše:Za rok 15 tis ti přijde moc na služební? (A ty si někde rozepisoval , kde a kolik to auto najelo :shocked: ) 8O
Já myslel, že auta se kupují k danému účelu (to je snad jasný :wink: jen někteří pražáci si koupí 2,0 naftu s DPF a jezdí s ní po Praze a pak se diví, že jim odejde např. DPF , nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol: ,nebo si někdo koupí na couračky po městě 2,0 benzín :lol: )
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 17.06.2019 18:12

No a já mám služební 1,0 tsi a ročně najedu 35k km :mrgreen: a každý den jezdím po dálnici :mrgreen:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.06.2019 18:17

V tom článku je shrnuto vše dávno vyřčený a platí to pro všechny motory Podtáčení,včasná výměna oleje,svíčky atd.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 17.06.2019 18:22

phofy píše: každý den jezdím po dálnici :mrgreen:
Wolf78 píše: nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 17.06.2019 18:52

:palec_nahoru: a přesně to dělám :twisted: stejně jako u minulého auta a předminulého :twisted: a kolik toho najeli na původní věci 8)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.06.2019 20:49

Wolf78 píše:
Ma.rt píše: silny turbolitr proti linemu atmodvoulitru.
:totlsmile: to si slyšel kde ?
No to tu meles porad třeba Ty. Turbobenzin, takze raketa, ne? :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.06.2019 20:54

Wolf78 píše: nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol:
A to znamena co? To ten motor nevydrzi?
Naposledy upravil(a) Ma.rt dne 17.06.2019 21:02, celkem upraveno 3 x.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 17.06.2019 20:55

A s poloviční spotřebou a nemusíš skoro vůbec řadit. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.06.2019 21:02

Wolf78 píše: Já myslel, že auta se kupují k danému účelu (to je snad jasný :wink: jen někteří pražáci si koupí 2,0 naftu s DPF a jezdí s ní po Praze a pak se diví, že jim odejde např. DPF , nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol: ,nebo si někdo koupí na couračky po městě 2,0 benzín :lol: )
A proc ne 2.0, kdyz se jezdi mesto? Je snad v mondeu lepsi motorizace na tenhle rezim? Topi to hned za 2.zatackou a nemusím se bat, co se pose.e.. a na dalnice je to pouzitelne taky. Btw dnes po Praze do prace a zpet za 6,7. Pravda, mimo kolony po okruhu, ale EB by o moc uspornejsi nebyl.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 17.06.2019 22:22

Ma.rt píše:Tak ja taky nejspíš priste budu mit neco s turbem

Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy. Protože bys byl zaručeně ten jeden z tisíce, co když už si koupí nové auto, tak se mu za ty kecy zaručeně celý posere týden po záruce :D
K někomu ta atmosféra asi prostě patří, i kdyby na špalcích před barákem stála :palec_nahoru:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 17.06.2019 23:01

Ma.rt píše: No to tu meles porad třeba Ty. Turbobenzin, takze raketa, ne? :-D
to jo ,ale od 1,5 EB výš :lol: 1,0 EB je opravdu raketa např. ve Fiestě proti 1,4 a 1,6 atms.ve Focusu :wink:
A jezdit po městě s 2,0 atms hmmm dobrá volba motoru :lol: stejně jako jezdit po městě s 2,0 TDCi s DPF - chytře si koupil :totlsmile:
Já bych volil jizdu po Praze s min. 2,5 - 5 litrem už jen pro ten zvuk když stojí na každém semaforu :lol: a ta spotřeba bude taky v pohodě :lol:
A kdyby si měl EB tak ti to topí už za prvním rohem :lol: stejně jako mě 1,5 EB :wink: a nemusíš čekat na druhý roh /zatáčku :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 17.06.2019 23:11

IvanSt píše: Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy.
to IvanSt - proč by si měl kupovat EB , nebo TSI , když by ten výkon nikdy nepoužil :wink: na to hopsání mezi semafory (v zácpě) mu stačí jakákoliv atmosféra , klidně i HTP :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.06.2019 06:55

A proc od 1.5EB vys? Proc ne od 2.0EB vys, kde uz ten vykon je zajimavej a spotreba o tolik vyssi neni?
Ja jsem treba o 2.0EB uvazoval, kdyz uz bych vybral TB, ale bohuzel s manuálem jich je hrozne malo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti