





První věc, a co myslíš, že řeší převodovka? Točivý moment.Ma.rt píše:Omyl...jde o vykon... a taky jak je poskladana převodovka. Ty eco převody vam ten kroutak na kolech pekne zabiji. A jestli je nekdo liny podradit a tlemi se tu, ze s atmosferou se podrazuje na 3, pak je mi ho lito... i to podrazeni je ridicska radost...
Meles sve vlastni nesmysly. Ze 1.6 jede lepe, to tu nikdo nepsal.fofok píše:Kuci vy tak krásně kecáte,že tomu snad i věříte.Atmosféra 1,6 nejede líp než 1,0 EB tečka.Je to nesmysl a lžete si do kapsy.1,0 EB 92 kw bych klidně srovnával se starým dvoulitrem.Já mám 1,6 atmo a nic jinýho než turbo už nechci.Kdo tvrdí něco jinýho tak kecá.Vždycky když sednu z turba do mýho,připadám si jako bych šel pěšky.
Ma.rt píše:Meles sve vlastni nesmysly. Ze 1.6 jede lepe, to tu nikdo nepsal.fofok píše:Kuci vy tak krásně kecáte,že tomu snad i věříte.Atmosféra 1,6 nejede líp než 1,0 EB tečka.Je to nesmysl a lžete si do kapsy.1,0 EB 92 kw bych klidně srovnával se starým dvoulitrem.Já mám 1,6 atmo a nic jinýho než turbo už nechci.Kdo tvrdí něco jinýho tak kecá.Vždycky když sednu z turba do mýho,připadám si jako bych šel pěšky.
Ma.rt píše:To byl asi rad... stejne jako ja. Jede to jen tam, kde to soudruzi naprogramovali. Ta atmosfera je aspon čitelná a kultivovana. Stejne jako kdyz v praci jedu s tdi. Dole tahne krasne, ale kdyz clovek potřebuje, tak zacne polevovat. Aspon jezdi za 5.
No já to shrnu.Atmosféra je zastaralá,užraná a líná a není potřeba to nějak zbytečně okecávat.miki21 píše:Tak třeba s ecobuřtem 1,0(92kw) jsem najezdil loni cca 600 km a vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
Jo, diskuze se tu motá v kruhu už padesát stran, ale přesně tohle jsem chtěl nedávno psát. Spoustu lidí k tomu donutily okolnosti, turbo benzín nechteli, ale úředník zavelel a bylo to nutný a neznam osobně nikoho, prostě nikoho, kdo by se chtěl k atmo vracet. Pokud se teda bavíme o tom, jak se lidem s tim autem jezdí.IvanSt píše:Hodně lidí tu nadává na auta, se kterými pořádně nejela. Ale kolik majitelů turbobenzínů by se vrátila k líné atmosféře?
Přiznám se, že ti nevěřím. Se stokonovym dedečkem mam hodně zkušeností, s 1.0EB značne min a to ještě se slabším než píšeš a vždy mi proti tomu ta naše stara 1.6 atmo přišla "nepoužitelná", je to hlučný, žere to víc, nejede to. Ale jo, můžu se uklidnovat, že jako otloukánek v rodinným vozovym parku nás s tou starou atmo přežije.miki21 píše:Tak třeba s ecobuřtem 1,0(92kw) jsem najezdil loni cca 600 km a vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
Protože jí mám od nova,ale další upgrade bude turbo a to jednoznačně.Ma.rt píše:A proc jezdis v atmosféře?
Pleteš. Koupil jsem si novější 1,8 a šéf ve firmě manželky dostal rozum a prodal to. Koupil mazdu 3 s dvoulitrem.Wolf78 píše:Co ti taky jiného zbylo , když si 1,0 EB musel vrátit , nebo se pletu ??miki21 píše:vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
Ma.rt píše: silny turbolitr proti linemu atmodvoulitru.
spíše to vypadá , že šéf neměl rozum při koupi služebního auta s 1,0 EBmiki21 píše:šéf ve firmě manželky dostal rozum a prodal to.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host