Atmosféra vs. downsizing motory
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Není to Ford logo v té důře nějak šejdrem...?
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolfe, nečekal jsem od tebe v této chvíli tak primitivní argumentaci. Já se chci dobrat toho, jak funguje tahle anketa a kdo a jak ji hodnotí. Je mi úplně jedno, jaký motor v které kategorii vyhraje. Ne každý, kdo dnes nemá přímovstřik, je ignorant. Tak černobílé to v životě není.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6889
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Asi Te zklamu, ale ja vsude ctu, ze se vyrobci odvraci od zmensovani motoru, i ta anketa to ukazuje. No a ty atmosfery tu porad jsou v novych autech a vyvyjeji se porad.Wolf78 píše:Hold kluci s atmosférama , pečlivě si vaše auta udržujte , jelikož už si asi jiné auto nekoupíte ,ani jeté![]()





Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takže ze zatím uveřejněných odkazů je patrné, že je to novinářská anketa a způsob hodnocení, nechci psát možná subjektivní, napíšu zatím neznámý.ZaQik píše:poradi v kategorii: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... php?id=113
celkove poradi: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... p?id=ieoty
porota: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... judges.php
Takže skutečný dlouhodobý zátěžový test na stolici se stejnými parametry pro všechny motory ve stejné kategorii to zřejmě není....
Škoda, to by byl asi jediný relevantní a komplexní způsob posouzení kvality motoru.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6889
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No podle mne to presneji ukazi jen dlouhodobe zkusenosti. Takhle je to jen porovnani. Do testu nejde zahrnout treba startovani studeneho motoru a jizda s nim, ci dalsi veci z dlouhodobeho provozu. Je jednoduche najet 100k km skoro v jednom zatahu a pri idealnich podminkach, ale neco jineho je najet to za 5 let a treba ve meste a po cely rok. Jenze to je proti filosofii vyrobcu, ti chteji vyrabet a vyrabet.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
On o atmosfery zajem je, ne ze ne... staci se jen pobavit s nekym, kdo ojeta auta třeba dovazi. A ze to zere o nějaký litr vic? 50 hal./1km je v nákladech zanedbatelne. A ona jizda v atmodvoulitru je podle me prijemnejsi nez v litrovem TB. Prijde mi docela vtipny, kdyz automobilky davaji do aut generator zvuku poradneho motoru, aby uzivatel nemel pocit, ze ridi wartase 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hoši to není anketa spelehlivosti
a s litrem je příjemnná jízda jak s atmo dvoulitrem,ostatně výkonově je to srovnatelný ne li lepší 


Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6889
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No ja reagoval na tohle, ale v podstate mas pravdu o tom ta anketa nebyla.

Jemar píše: Takže skutečný dlouhodobý zátěžový test na stolici se stejnými parametry pro všechny motory ve stejné kategorii to zřejmě není....
Škoda, to by byl asi jediný relevantní a komplexní způsob posouzení kvality motoru.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Asi mám moc vysoké nároky, ale u motoru roku by mělo být hodnoceno nejen jeho technické řešení, jestli je na úrovni, ale měla by být také provedena zkouška odolnosti a trvanivosti. Pokud by byla anketa mezi uživateli (což se asi moc nenosí), tak věřím tomu, že výdrž motoru by byla v žebříčku výš než úroveň technického řešení (rozuměj know how, nikoliv dílenské zpracování).
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pojďme se prosím oprostit od toho věčného porovnávání Duratec x Ecoboost. Momentálně tu jde o obecný princip vyhlašování ankety motor roku a jejího hodnocení. Podle mě tato anketa neposkytuje takové výsledky, které by prokazatelně ukázaly na nejlepší produkt, to je celé.fofok píše:Hoši to není anketa spelehlivostia s litrem je příjemnná jízda jak s atmo dvoulitrem,ostatně výkonově je to srovnatelný ne li lepší
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je samozrejme vzdycky subjektivní srovnani, ale velka atmosfera funguje prakticky od volnoběhu a nahoře vykon graduje. Maly TB takhle siroke spektrum pouziti otacek nema.fofok píše:Hoši to není anketa spelehlivostia s litrem je příjemnná jízda jak s atmo dvoulitrem,ostatně výkonově je to srovnatelný ne li lepší
Kdyz netlaci turbo, je to opravdu jak wartas. Na brzde miva 1.0EB sice az 100kW, ale ten 2.0 miva az 114kW. A ten tocivy moment toho litru se z atmosfery dostane snadno. Mit 1.0EB v mondeu, bude to zrat jako ta atmosfera. Vetsi smysl maji podle me turba ve vetsich motorech. Takovy 2.0 EB uz fakt stoji za to. Pri normální jizde to jede se spotrebou jako 2.0 atmo, ale v zaloze je uz slusna porce vykonu. Prusvihy se mu ale take bohuzel nevyhybaji...s 1.0EB jsem jel a pocitove nic zvlastniho to neni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A v tom novým EB 1,0 92 kw si jel,kterej se hodnotí v anketě ve fofof4?
tocivy moment toho litru se z atmosfery dostane snadno
musíš ho točit Kefalíne a pak spotřeba co no roste přece
kdežto litr zabírá dole,tudíž se točit nemusí.
tocivy moment toho litru se z atmosfery dostane snadno


Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ne, v novem jsem nejel. Zrovna 2.0 ma tocivy moment docela vysoký i dole. A jestli ma ten 1.0eb porad 170Nm max, tak to neni zadna slava. Zrovna pri zatizeni ten TB usporny zrovna neni. Jinak kdyz se podivas do nejakeho srovnavace, tak 2.0 v mondeu mk4 kombi je o neco hbitejsi nez v 1.0 v novem focusu.
Treba zde: http://www.automobile-catalog.com
Treba zde: http://www.automobile-catalog.com
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To nebyla argumentace ,ale konstatováníJemar píše:Wolfe, nečekal jsem od tebe v této chvíli tak primitivní argumentaci.




Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nenapsal jsi nic nového, je jasné kam se vývoj ubírá. Já jsem ale řešil anketu a její smysl, nikoliv žabomyší válku mezi atmosféristama a turbíkama 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů