
Atmosféra vs. downsizing motory
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 659
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ona ta spolehlivost není špatná. U nových aut. Holt se z aut stane už úplně spotřební zboží a každých 10 let si budem kupovat nová auta a ta stará půjdou rovnou do šmelcu. Jen těžko si za 40 let někdo bude renovovat focuse s ecoboostem na veterána 

FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je pro ekologii fakt lahudka. V rodine mame 15 let stare mondeo. Absolutne bez koroze, motor jde jak hodinky a jen se dela bezny servis. Euro4,;neprimy vstrik, emise CO nula nic. Auto pohodlne, bezpecne. Neni náhodou tohle ekologictejsi pristup? 
No a kdyz jsem menil sve mondeo 2001 za současne, tak jen proto, ze to byla asi jedna z poslednich rozumne starych ojetin s atmosférou - jakasi temer jistota, ze se mi motor nevys.re, pokud budu jezdit kolem komina, hlavne v zime, kdy nejake vylety a dovolené moc nehrozi. Kazdy ma holt jiny pristup

No a kdyz jsem menil sve mondeo 2001 za současne, tak jen proto, ze to byla asi jedna z poslednich rozumne starych ojetin s atmosférou - jakasi temer jistota, ze se mi motor nevys.re, pokud budu jezdit kolem komina, hlavne v zime, kdy nejake vylety a dovolené moc nehrozi. Kazdy ma holt jiny pristup

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jednou si to turbo stejně koupíš.To už se ale budeš rozhodovat jestli baterky nebo turbo a nebude to dlouho trvat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jeste pred baterkami bude asi tdci. Zacinam posilhavat po nejakem MPV 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ty už za chvíli taky nebudou
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
x
viewtopic.php?p=1164281#p1164281
Vemme to z druhé stránky. Jak dlouho se automat vyvíjel a testoval na starších typech. Nakonec vyjde najevo, že o problému věděli a prodávali dále ve velkém a vše hodili na špatné zacházení .
Nechci i sem zatahovat zdejší při o výhodách Ecobose. Otázkou pak je, jsou Fordem zatajovány konstrukční vady motorů a ty poruchy nejsou náhodné a výrobcem a servisy utajované a zlehčované. Kdyby jen deset motorů z tisíce mělo na chlup stejnou závadu, je to pro mne echo, že konstrukčně není něco v pořádku.
Dá se pak spolehnout že motor je OK, když automobilka lže v jiné poruše pohonu???
Vemme to z druhé stránky. Jak dlouho se automat vyvíjel a testoval na starších typech. Nakonec vyjde najevo, že o problému věděli a prodávali dále ve velkém a vše hodili na špatné zacházení .
Nechci i sem zatahovat zdejší při o výhodách Ecobose. Otázkou pak je, jsou Fordem zatajovány konstrukční vady motorů a ty poruchy nejsou náhodné a výrobcem a servisy utajované a zlehčované. Kdyby jen deset motorů z tisíce mělo na chlup stejnou závadu, je to pro mne echo, že konstrukčně není něco v pořádku.
Dá se pak spolehnout že motor je OK, když automobilka lže v jiné poruše pohonu???
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
S temi automaty je to dobry priklad. Je to pohodlne, ale slozite zarizeni a dodnes se problémy nevychytaly. DSG taky melo velke problemy. A je to jen o rozhodnuti, zda clovek chce lepsi, ale slozitejsi komponentu, nebo da prednost starsi osvedcene, ale ne třeba tak efektivní. Atmosfera vs TB je podobne rozhodovani. Obe varianty mohou byt spravne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dávat za příklad manuální/automatickou převodovku ku turbem/atmosfericky plněném motoru chce docela fantazii
Co se týká zatajování konstrukčních vad, jak to myslel Ballu, proč ne.
Pamatujete si na atmosferické diesely? Nejelo to a když se šlo jinak než na spotřebu, celkem to i žralo. A co si vzpomínám, tak na tu dobu to byly celkem spolehlivé motory, oproti těm oturbeným, které přišly záhy díky emisní normě Euro I. Obhajování atmosferických dieselů po hospodách muselo být tenkrát minimálně stejně relevantní a zábavné, jako po letech tady u benzínu..
K těm automatickým převodovkám. Řídit opravdu silné auto s manuálem není moc uživatelsky přívětivé. Zde vzhledem k životnosti převodového ústrojí bývá automat jistější volbou.

Pamatujete si na atmosferické diesely? Nejelo to a když se šlo jinak než na spotřebu, celkem to i žralo. A co si vzpomínám, tak na tu dobu to byly celkem spolehlivé motory, oproti těm oturbeným, které přišly záhy díky emisní normě Euro I. Obhajování atmosferických dieselů po hospodách muselo být tenkrát minimálně stejně relevantní a zábavné, jako po letech tady u benzínu..
K těm automatickým převodovkám. Řídit opravdu silné auto s manuálem není moc uživatelsky přívětivé. Zde vzhledem k životnosti převodového ústrojí bývá automat jistější volbou.
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jenze u TB neni prusvih ani tak to turbo, ale zrejme hlavne primy vstrik a poddimenzovani ostatnich komponent. Jsme v dobe skrceni nakladu, takze o to je to horsi.
Mustang 5.0 s manualem je pecka. Nebo je to jeste moc slaby?
Mustang 5.0 s manualem je pecka. Nebo je to jeste moc slaby?

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5822
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Docela by mě zajímalo složení hodnotitelské komise a zadání bodů hodnocení. Jestli jsou to odborníci z oboru, novináři nebo i celebrity? Podle toho by se dala posuzovat vážnost a věrohodnost takové ankety.
Já těm anketám nějak moc nevěřím. Tím vůbec nezpochybňuji technickou úroveň motorů jako takových, ale fungování anket.
Když se totiž podívám třeba na reklamy v TV, dozvím se, že téměř všechny banky jsou nakonec bankou roku a téměř všechny superhypermarkety jsou obchodníky roku.......
Český slavík, to je taky hustohustá anketa.....
Pokud ale dají všechny testované motory na stolici, zadají stejné, nějaké technicky obtížné parametry spolu s monitorváním spolehlivosti, pak takové anketě asi není co vytknout. Děje se to ale tak, nebo jsou to jen dojmy z testovacích jízd?
Já těm anketám nějak moc nevěřím. Tím vůbec nezpochybňuji technickou úroveň motorů jako takových, ale fungování anket.
Když se totiž podívám třeba na reklamy v TV, dozvím se, že téměř všechny banky jsou nakonec bankou roku a téměř všechny superhypermarkety jsou obchodníky roku.......
Český slavík, to je taky hustohustá anketa.....

Pokud ale dají všechny testované motory na stolici, zadají stejné, nějaké technicky obtížné parametry spolu s monitorváním spolehlivosti, pak takové anketě asi není co vytknout. Děje se to ale tak, nebo jsou to jen dojmy z testovacích jízd?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24813
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
poradi v kategorii: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... php?id=113
celkove poradi: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... p?id=ieoty
porota: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... judges.php
celkove poradi: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... p?id=ieoty
porota: https://www.ukimediaevents.com/engineof ... judges.php
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3128
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Někde jsem viděl srovnaní výsledků ankety "motor roku" a potom "nejméně spolehlivé motory dvou desetileti". Bohužel cca polovinu motoru, kterým je dobre se vyhnout, tvorily motory roku.
Nehledě na to, kdo a jak to hodnotí (což je čistě novinarina), tak motory, aby se v ankete dobre umistily, vykazuji inovativni, popr. Komplikovanou konstrukci. Což jde samo o sobě proti vyzkousenym a proverenym ci jednoduchym konstrukcim, které samozrejme hodnotitele nechávají v klidu.
Samozřejmě to neplatí vždycky, ted me napadají treba motory BMW tuším N52, dost komplikované a přitom bezproblemove.
Nehledě na to, kdo a jak to hodnotí (což je čistě novinarina), tak motory, aby se v ankete dobre umistily, vykazuji inovativni, popr. Komplikovanou konstrukci. Což jde samo o sobě proti vyzkousenym a proverenym ci jednoduchym konstrukcim, které samozrejme hodnotitele nechávají v klidu.
Samozřejmě to neplatí vždycky, ted me napadají treba motory BMW tuším N52, dost komplikované a přitom bezproblemove.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6889
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
tady je ta anketa ucelenejsi a trochu i vysvetlena http://www.autoforum.cz/predstaveni/vyh ... na-uspech/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hold kluci s atmosférama , pečlivě si vaše auta udržujte , jelikož už si asi jiné auto nekoupíte ,ani jeté



Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů