Aka zhoda nahod. Akurat po tom, ako sa hrabali v rozvodoch. Bol by som zvedavy, ako sa vylucila chyba na strane servisu.MikoMk píše:... zadřením motoru na klice po výměně rozvodů. Vzhledem k tomu že nedošlo k chybě na straně servisu...
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13556
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Oprava proběhla v úplně jiném servisu a motor mám doma.
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Při posledním servisu kdy se ďělaly rozvody a dvouhmota byly tlaky na na válcích v pořádku a ani kontrolka tlaku oleje při jízdě ani neblikla. Prostě do poslední chvíle jakoby nic. Dokonce zmizely vibrace když se udělala dvouhmota. To je právě ta past že si člověk jezdí a nejednou stojífofok píše:To by mě zajímalo víc do podrobna a co to bylo za servis,když nepoznaj chycenej motor a vyměňujou půl auta zbytečně.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Odsuď začni číst a možná ti bude jasný kde udělali chybu viewtopic.php?p=1149476#p1149476
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V autě je od výroby používán magnetec 5w20 pro start stop alespoň dle faktur, jelikož mám kompletní faktury už od prvního majitele. Rozvody se dělaly dvakrát vždy origo.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13556
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dvakrat? Na tak mladom aute? Pri necelych 200t km?
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já osobně měním rozvody vždy když kupuju ojeté auto nikdy nevíš jak s tím kdo jezdil. A pak po 80 000 dělám to u každého auta
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ani kontrolka tlaku oleje při jízdě ani neblikla.
******************
ty spínače jsou naštelovaný, na 0.5 - 0.75 atm.
na volnoběh ti to stačí umazat, ale při cca 4000 ot. je to už málo.
------------ zlatej budík tlaku oleje.
******************
ty spínače jsou naštelovaný, na 0.5 - 0.75 atm.
na volnoběh ti to stačí umazat, ale při cca 4000 ot. je to už málo.
------------ zlatej budík tlaku oleje.

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
JJ když se ukáže kontrolka mazání, tak je většinou pozdě a na průser je zaděláno. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kontrolka s hláškou mazání se ukázaly až byl motor ten tam.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U této koncepce motoru, jde vždy o rychlou smrt.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nováček
Nováček
Registrován: 22.05.2009 16:02
Příspěvky: 57
Bydliště: Buštěhrad
Odpovědět s citací
Nový příspěvek Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Hezký večer,
chtěl bych se s Vámi poradit, jestli se někomu stalo nebo ví něco bližšího.
Mám Focus combi 2015 s 1,5 ecoboost 110 kw z roku 2015 a najeto cca 67000 km. Při cestě z práce najednou úplná ztráta výkonu a po dojetí pár km domů v garáži smrad. Nechal jsem to odtáhnout do aut.servisu, kde probíhala veškerá údržba auta, a tam na diagnostice zjistili nejdřív problém s tlakem paliva. Při rozebírání se přišlo na prodřený kalíšek na vačce, odřenou vačku a nízkou hladinu oleje, která nastala asi vadným pístním kroužkem = klesla hladina oleje (tlak byl v pořádku, kontrolka nic) takže se začala zadírat vačka. Podle servisu je motor KO - musí se komplet rozebrat poslat na srovnání a na test.lavici atd. atd. a oprava 150.000 = výměna motoru. Chtěl bych se teda zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenost. Prý na to tyto motory trpí
Záruka byla samozřejmě 2 roky takže je po. Jsou nějaké šance tlakem na aut.servis resp. zast. Fordu něco uhrát pokud se jedná o "chronickou" vadu motoru (asi konstrukční problém nebo problém materiálu). Rovnou mi ukazovali, že tam mají stejný motor se stejnou závadou ani ne po dvou letech...
Děkuji za každou radu, tip, pomoc...
Je to dost strašné, jestli má motor životnost necelé 4 roky...
Nováček
Registrován: 22.05.2009 16:02
Příspěvky: 57
Bydliště: Buštěhrad
Odpovědět s citací
Nový příspěvek Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Hezký večer,
chtěl bych se s Vámi poradit, jestli se někomu stalo nebo ví něco bližšího.
Mám Focus combi 2015 s 1,5 ecoboost 110 kw z roku 2015 a najeto cca 67000 km. Při cestě z práce najednou úplná ztráta výkonu a po dojetí pár km domů v garáži smrad. Nechal jsem to odtáhnout do aut.servisu, kde probíhala veškerá údržba auta, a tam na diagnostice zjistili nejdřív problém s tlakem paliva. Při rozebírání se přišlo na prodřený kalíšek na vačce, odřenou vačku a nízkou hladinu oleje, která nastala asi vadným pístním kroužkem = klesla hladina oleje (tlak byl v pořádku, kontrolka nic) takže se začala zadírat vačka. Podle servisu je motor KO - musí se komplet rozebrat poslat na srovnání a na test.lavici atd. atd. a oprava 150.000 = výměna motoru. Chtěl bych se teda zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenost. Prý na to tyto motory trpí

Děkuji za každou radu, tip, pomoc...

Je to dost strašné, jestli má motor životnost necelé 4 roky...

-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.08.2018 19:23
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak ten můj je vytrvalec
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já ti rozumím. I když neustálé opakování, že je 1.0EB konstruovaný na +-200k km je tak trochu demagogie. Koukni na diskuze před sedmi lety - 1.0EB 92kW a ještě olej 5W-20?? HAHA ty motory nevydrží ani 50 tisíc! Kdo se teď k tomu hlásí? A podobné to bude i s metou 200 tisíc km, jen ta už není taková pitomostKarel2 píše:Tady nejde o spotrebu, ale o to, ze tyhle motory jsou konstruovany na +-200k km, pridej trivalec a s tim spojene problemy(vyvazeni), pozadavky na emise, spotrebu atd. a jsme tam, kde jsme. Cim je motor konstruovan na vetsi km vydrz, tim je mensi pravdepodobnost poruchy v "mensim" najezdu. Zajimalo by mne kdo z vas by si koupil tenhle i jiny trivalec se 150k km. Vzdy je neco za neco a tady podle me ty nevyhody prevazuji. Kdo meni auto +- 3-5 let, tak na to bude mit jiny pohled jako treba ja, kdy mam auto cca 8 let a +- 100k km. Proste jako u ropaka, jen nove auto a s co nejdelsi zarukou, coz ostatne automobilky potrebuji ne? Jel jsem s timhle motorem a osobne se mne projev libi, ale radsi fordi 1,5 ci jiny 4 valec. Mm. nedelaji se nahodou v Rumunsku?

Vzhledem k tomu, kolik milionů motorů 1.0EB jezdí po světě, bude zajímavé sledovat jejich nájezd za dalších 10 let. Je dost pravděpodobné, že polovina najede do těch 200k km a pak auto zruší jako 18 let starý korozí chycený krám. Ti další s dobrou údržbou a zacházením stihnou víc, někteří třeba dvojnásobek. A ano, tisíce motorů se za tu dobu vážně poškodí. A i kdyby to byly v ČR desítky kusů ročně, bude to pro dost lidí strašák. Hlavně pro ty, kteří chodí na toto fórum

BTW Vyrábí se v Asii, Evropě (Rumunsko i Německo), Americe

Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kuci a která automobilka dneska nabízí atmosféru ve dvoulitru,když to tady pořád obhajujete?
Rád se poučím.
Rád se poučím.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů