akorat to ze nekdo musi menit volnobezny ventil tak to je u mk1 protoze mk2 ho ma v klapce tak srovnavas dve generaceAndymaniac píše:Ja nevim co mate porad s tema benzinama ? Dyt to stoji za prd jako ty disle. Porad tady ctu jak nekdo meni volnobezny ventil, nebo ze mu to zere litr oleje na 1 tis. km a to znamena zapeceny stiraci krouzkyNavic kdyz to clovek kupuje, tak toto nema sanci zjistit, takze je to zajic v pytli ...
apropo cena volnobezneho ventilu proti turbu egr dpf a strikum ? dvouhmotu nevyjimaje
 nebo dokazes vyjemnova veci sehnat do 1500kc aby se to dalo srovnat ?
  nebo dokazes vyjemnova veci sehnat do 1500kc aby se to dalo srovnat ?






 hledal jsem a hledal ale asi špatně
 hledal jsem a hledal ale asi špatně  
 

 ani moc ani málo. Stejný jako, když utahuješ poloosu, kuláč, řemenici...neboj se toho normální závit. Vem v potaz přůměr šroubu a je.
  ani moc ani málo. Stejný jako, když utahuješ poloosu, kuláč, řemenici...neboj se toho normální závit. Vem v potaz přůměr šroubu a je. Prostě na to půjdu s citem a uvidíme, přece nejsme žádný másla
  Prostě na to půjdu s citem a uvidíme, přece nejsme žádný másla   
  



