


Zase ber to tak, že pokud bude chtít někdo auto na větší nájezd, tak si nekoupí 1.0 v benzínu, ale rovnou nějakou naftu177000 tkm ještě moc o ničem nevypovídá
No vzhledem k poklesu tlaku ve 2 válcích při 170 tisících kilometrů to není nic moc... Na starém TDCi-čku jsme měli tlaky v pořádku po 300 tisících, nebyly tam ani takový výkyvy jak na testovaném tříválci...jarod72pm píše:Ten článek je dobrý i pro další věci v motoru ,díky moc za něj .Tak trochu mi potvrdil teorii která je spojená s používaným olejem a jeho doporučením ale nechci být tady OT.
V Nemecku rozebirali dva sluzebaky po Cervenym krizi - jeden 220 tkm, druhej 270, oba naprosto v poradku. Rozebiralo se to tu na foru, najdes to par stranek zpatkycannobit píše:177000 tkm ještě moc o ničem nevypovídá. I tak jsem SM koupil. Ale z článku je zase patrná snaha velebit Schade. A dost mne pobavila recenzovana auta z AutazBrna![]()
. Na druhou stranu je možné, že ten Focus měl o sto tkm více.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů