Nechceš to slyšet ale pokud spotřeba nebude tak 2-3 deci na 1000km, nemáš problém.
Vykašli se na to, chceš to zpravit? Máš dost plné prasátko? Dej tam 5W40 A3, když nepomůže 10W50. První zmíněný to podle mě na 95% zabere.
Ztvrdlá gufera na ventilech poznáš celkem snadno, z dlouhého prudkého klesání necháš zavřený plyn, pokud to trvá dostatečně dlouho, v sání je v tomto režimu obrovský podtlak, který nacucá přes dříky trochu oleje, který se nemá jak spálit, stačí kapka a jsi taťka

Dole pod kopcem jak znovu oživíš vstřikování to trochu zakouří bílo modrý táhnoucí se obláček.
Ale na 90% bych to viděl na pístní skupinu, proč k tomu došlo to psát už nemá smysl. Buď máš zalepené pouze stírací pístní kroužky (jsou měkké, tenké a lehce se připečou, hlavně s A1 5W30), nebo se ztupily, nebo je to i na pístu a válci... opět nemuselo to být.
Zapečené kroužky někdy chvilinku zakouří po studeném startu. Komprese je perfektní, to nepoznáš. Pak se spolu ze zahřátím pístu zvětší a dosednou na válec.Taky jsem kdysi spotřebu už řešil. A šel cestou nejmenšího zda, odfuky, těsnění, gufera, kroužky...kde jsem našel toto
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... U9rcGRRVFk
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... ThMV2hfN00
IvanSt: umíš napsat jeden jediný příspěvek bez zesměšňování jiných a osobního útoku?