2,0 tdci problem s motorem

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 29.09.2015 14:29

Je to určitě regenerace, která probíhá blbě.
Nech to nekde upravit tak aby to neregenerovalo a máš hotovo
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 29.09.2015 14:36

Myslíš, že to zacukávání může dělat blbě probíhající regenerace, ano? No, možné to je. Přece jen softwarová úprava provedena nebyla. Problém ale trošku mám v tom, že nemám nikoho spolehlivého, kdo s tímto má zkušenost a mohl by to udělat. Když už jsem někoho našel, kdo obecně odstranění DPF dělá, tak mi na rovinu řekne, že s Fordem má blbou zkušenost a že se do toho sice může pustit, ale nezaručí výsledek apod. A to se mi fakt moc nechce. Nemáte tedy prosím někdo tip na někoho, kdo toto fakt s Fordem umí udělat a jen "nezprasí" něco v jednotce? Díky.
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od zuntak » 14.12.2015 19:41

Jsou určité podmínky jak už zde bylo psáno,aby se vyvolala regenerace hlavní je ukazatel ucpanosti výfuku porovnávacím podtlakovým čidlem,podle mě nestačí jen ucpat ty dvě hadičky při jízdě totiž musí vykazovat nějakou hodnotu tlaku-podtaku,aby byla jízda v pořádku jakmile překročí nějaký rozdíl hodnot před a za pdf(někde na netu je i napsaný kolik má být a kolik je spouštěcí hodnota regenerace) tak to dá povel k regeneraci stím souvisí ohřátý motor atd,jinak když mám regeneraci pdf tak to lze poznat auto při stálích otáčkách cuká a má vyšší volnoběh a při tom je lepší motor vytáčet a pomáhat čištění,nemá výkon je takové hluché,jinak po dokončení regenerace auto jede normálně bez cukání.Jinak při vykuchání se musí upravit jednotka na regeneraci,ale myslím si že je lepší si koupit nový přeci jen cena nejni tak vysoká jak bývala,když vemu v potaz že to vykuchání,přehrání softwaru,problémy když to někdo zkazí,a pak je samotná kapitola na emisích aby to člověk Nějak uděal aby to prošlo.

Gargamell01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 13.05.2012 13:09
Bydliště: Praha/Zbiroh

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od Gargamell01 » 15.02.2016 13:43

Hele, já také mírně cukám. Zaznamenal jsem to po výměně vysokotlakého palivového čerpadla. Když držím rychlost tak to občas "zacuká". Poslední dobou jsem nějak zrychlil a měl jsem pocit že už je to pryč... vypadá to, že když držím rychlost napr. 150km/h tak to necuká, jen v těch nižších. Někdo mi říkal, že vstřiky... už je to ale přes rok a asi 26 tis km a žádný posun, takže to neřeším.
FF combi 2.0 TDCi, 2010
Obrázek

Uživatelský avatar
forstik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 01.11.2013 16:54
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od forstik » 13.05.2016 20:06

barny:

zajímalo by mě jak jsi nakonec dopadl, zda Ti ty problémy pokračují nebo jsi to nějak odstranil??

Přidávám se k ostatním - pokud nastane regenerace, auto zacuká a v konstantních otáčkách se nechová moc dobře, jakoby ztrácí výkon.

Takyse mi i stalo že při konstantní rychlosti a otáčkách auto zacukalo a najednou přestalo reagovat na plyn, ani když jsem podřadil na jedničku, prostě nic.
¨
Takže zastavit, vypnout motor, počkat až doběhne čerpadlo, nastartovat a jedeme bez potíží dál.

Jindy když se to stalo, podřadil jsem a rychle přidal plyn, auto se jakoby nakoplo, a jelo i regenerací v pohodě dál.

Žádná kontrolka, žádná chyba v diagnostice - a to jsem měl na ni machra - prostě softwarově se to tváří jako kdyby se nic nestalo.
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met. - bylo
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW

Uživatelský avatar
JOU S
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27.11.2013 20:53

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od JOU S » 16.05.2016 21:15

Tak se taky přidám se svým aktuálním problémem.
Během jízdy, většinou v zátahu, mi motor škubne, spadne ručička tachometru a pak zase jede dál jako by se nic nedělo. Na diagnostice zatím nic nebylo. už se mi to v minulosti párkrát stalo ale pak dlouho nic. V poslední době se mi to ale stává častěji, dnes ráno třikrát.

Bude to nějaká elektrická závada. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost?
Ještě mám podezření na imobilizér... (stalo se mi to na Imprze, ale tam byl dodělávanej od Jablotronu)
.....
Je: Ford Focus II 2.0 tdci Ghia r.v. 2005 (muj)
Je: Ford Focus II 1,6 16V Trend r.v. 2006 (partnerky)
Byl: Subaru Legacy 2.5 r.v. 1999 (prodáno)
Byl: Ford Focus 1.4 r.v. 1999

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od phofy » 16.05.2016 21:50

Budíky v hajzlu :mrgreen:

Uživatelský avatar
JOU S
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27.11.2013 20:53

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od JOU S » 16.05.2016 21:58

Ach jo, to jsem měl na 1.6i ale to vypadalo jinak.
Auto se přeplo do nouzáku a reagovalo zpožděně na plyn.
Tohle je jiné. Cukne a pak jakoby nic.
Je: Ford Focus II 2.0 tdci Ghia r.v. 2005 (muj)
Je: Ford Focus II 1,6 16V Trend r.v. 2006 (partnerky)
Byl: Subaru Legacy 2.5 r.v. 1999 (prodáno)
Byl: Ford Focus 1.4 r.v. 1999

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od stano. » 16.05.2016 22:14

Takyto prejav na FF1 ma cidlo tachometru v prevodovke. Na FF2 az tak casto neodchadza, ale co ak.... ?

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od phofy » 16.05.2016 22:23

Co sem tak vypozoroval z povidani ostatnich, tak ukazdyho se to projevovalo jinak. Me treba auto za jizdy chciplo

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti