2,0 tdci problem s motorem
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Je to určitě regenerace, která probíhá blbě.
Nech to nekde upravit tak aby to neregenerovalo a máš hotovo
Nech to nekde upravit tak aby to neregenerovalo a máš hotovo
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17.10.2011 10:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Myslíš, že to zacukávání může dělat blbě probíhající regenerace, ano? No, možné to je. Přece jen softwarová úprava provedena nebyla. Problém ale trošku mám v tom, že nemám nikoho spolehlivého, kdo s tímto má zkušenost a mohl by to udělat. Když už jsem někoho našel, kdo obecně odstranění DPF dělá, tak mi na rovinu řekne, že s Fordem má blbou zkušenost a že se do toho sice může pustit, ale nezaručí výsledek apod. A to se mi fakt moc nechce. Nemáte tedy prosím někdo tip na někoho, kdo toto fakt s Fordem umí udělat a jen "nezprasí" něco v jednotce? Díky.
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Jsou určité podmínky jak už zde bylo psáno,aby se vyvolala regenerace hlavní je ukazatel ucpanosti výfuku porovnávacím podtlakovým čidlem,podle mě nestačí jen ucpat ty dvě hadičky při jízdě totiž musí vykazovat nějakou hodnotu tlaku-podtaku,aby byla jízda v pořádku jakmile překročí nějaký rozdíl hodnot před a za pdf(někde na netu je i napsaný kolik má být a kolik je spouštěcí hodnota regenerace) tak to dá povel k regeneraci stím souvisí ohřátý motor atd,jinak když mám regeneraci pdf tak to lze poznat auto při stálích otáčkách cuká a má vyšší volnoběh a při tom je lepší motor vytáčet a pomáhat čištění,nemá výkon je takové hluché,jinak po dokončení regenerace auto jede normálně bez cukání.Jinak při vykuchání se musí upravit jednotka na regeneraci,ale myslím si že je lepší si koupit nový přeci jen cena nejni tak vysoká jak bývala,když vemu v potaz že to vykuchání,přehrání softwaru,problémy když to někdo zkazí,a pak je samotná kapitola na emisích aby to člověk Nějak uděal aby to prošlo.
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 13.05.2012 13:09
- Bydliště: Praha/Zbiroh
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Hele, já také mírně cukám. Zaznamenal jsem to po výměně vysokotlakého palivového čerpadla. Když držím rychlost tak to občas "zacuká". Poslední dobou jsem nějak zrychlil a měl jsem pocit že už je to pryč... vypadá to, že když držím rychlost napr. 150km/h tak to necuká, jen v těch nižších. Někdo mi říkal, že vstřiky... už je to ale přes rok a asi 26 tis km a žádný posun, takže to neřeším.
- forstik
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01.11.2013 16:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
Re: 2,0 tdci problem s motorem
barny:
zajímalo by mě jak jsi nakonec dopadl, zda Ti ty problémy pokračují nebo jsi to nějak odstranil??
Přidávám se k ostatním - pokud nastane regenerace, auto zacuká a v konstantních otáčkách se nechová moc dobře, jakoby ztrácí výkon.
Takyse mi i stalo že při konstantní rychlosti a otáčkách auto zacukalo a najednou přestalo reagovat na plyn, ani když jsem podřadil na jedničku, prostě nic.
¨
Takže zastavit, vypnout motor, počkat až doběhne čerpadlo, nastartovat a jedeme bez potíží dál.
Jindy když se to stalo, podřadil jsem a rychle přidal plyn, auto se jakoby nakoplo, a jelo i regenerací v pohodě dál.
Žádná kontrolka, žádná chyba v diagnostice - a to jsem měl na ni machra - prostě softwarově se to tváří jako kdyby se nic nestalo.
zajímalo by mě jak jsi nakonec dopadl, zda Ti ty problémy pokračují nebo jsi to nějak odstranil??
Přidávám se k ostatním - pokud nastane regenerace, auto zacuká a v konstantních otáčkách se nechová moc dobře, jakoby ztrácí výkon.
Takyse mi i stalo že při konstantní rychlosti a otáčkách auto zacukalo a najednou přestalo reagovat na plyn, ani když jsem podřadil na jedničku, prostě nic.
¨
Takže zastavit, vypnout motor, počkat až doběhne čerpadlo, nastartovat a jedeme bez potíží dál.
Jindy když se to stalo, podřadil jsem a rychle přidal plyn, auto se jakoby nakoplo, a jelo i regenerací v pohodě dál.
Žádná kontrolka, žádná chyba v diagnostice - a to jsem měl na ni machra - prostě softwarově se to tváří jako kdyby se nic nestalo.
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met. - bylo
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
Ford Focus Mk4 Active - 1.5 Ecoblue 88kW
- JOU S
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.11.2013 20:53
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Tak se taky přidám se svým aktuálním problémem.
Během jízdy, většinou v zátahu, mi motor škubne, spadne ručička tachometru a pak zase jede dál jako by se nic nedělo. Na diagnostice zatím nic nebylo. už se mi to v minulosti párkrát stalo ale pak dlouho nic. V poslední době se mi to ale stává častěji, dnes ráno třikrát.
Bude to nějaká elektrická závada. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost?
Ještě mám podezření na imobilizér... (stalo se mi to na Imprze, ale tam byl dodělávanej od Jablotronu)
.....
Během jízdy, většinou v zátahu, mi motor škubne, spadne ručička tachometru a pak zase jede dál jako by se nic nedělo. Na diagnostice zatím nic nebylo. už se mi to v minulosti párkrát stalo ale pak dlouho nic. V poslední době se mi to ale stává častěji, dnes ráno třikrát.
Bude to nějaká elektrická závada. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost?
Ještě mám podezření na imobilizér... (stalo se mi to na Imprze, ale tam byl dodělávanej od Jablotronu)
.....
Je: Ford Focus II 2.0 tdci Ghia r.v. 2005 (muj)
Je: Ford Focus II 1,6 16V Trend r.v. 2006 (partnerky)
Byl: Subaru Legacy 2.5 r.v. 1999 (prodáno)
Byl: Ford Focus 1.4 r.v. 1999
Je: Ford Focus II 1,6 16V Trend r.v. 2006 (partnerky)
Byl: Subaru Legacy 2.5 r.v. 1999 (prodáno)
Byl: Ford Focus 1.4 r.v. 1999
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9504
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- JOU S
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.11.2013 20:53
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Ach jo, to jsem měl na 1.6i ale to vypadalo jinak.
Auto se přeplo do nouzáku a reagovalo zpožděně na plyn.
Tohle je jiné. Cukne a pak jakoby nic.
Auto se přeplo do nouzáku a reagovalo zpožděně na plyn.
Tohle je jiné. Cukne a pak jakoby nic.
Je: Ford Focus II 2.0 tdci Ghia r.v. 2005 (muj)
Je: Ford Focus II 1,6 16V Trend r.v. 2006 (partnerky)
Byl: Subaru Legacy 2.5 r.v. 1999 (prodáno)
Byl: Ford Focus 1.4 r.v. 1999
Je: Ford Focus II 1,6 16V Trend r.v. 2006 (partnerky)
Byl: Subaru Legacy 2.5 r.v. 1999 (prodáno)
Byl: Ford Focus 1.4 r.v. 1999
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Takyto prejav na FF1 ma cidlo tachometru v prevodovke. Na FF2 az tak casto neodchadza, ale co ak.... ?
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9504
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Co sem tak vypozoroval z povidani ostatnich, tak ukazdyho se to projevovalo jinak. Me treba auto za jizdy chciplo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti