Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Mám podobný problém startuje až na třetí pokus...

Příspěvek od Jozkablack » 28.08.2007 22:18

RopakKota píše:Já tedy doufám,že si teď nenaběhnu a nezjistim,že mám auto v háji :D
Podle mě,když je motor studený a já ho nastartuju,tak trochu dýmu z vejfuku vyleze.Nenějakej zázračnej oblak,ale vyleze.A to u všech 3 fordů...focus,galaxy a courier.Jinak kolikrát žhavíte?Někdo mi doporučil(Ale to především v zimě),že mám nažhavit radši dvakrát,že pak líp chytí a podle mě jo.... :roll:
S Focusem jsem mráz nezažil, ale stařičkou dieslovou Fiestu bez dvojího nažhavení nenatočim, ale to je asi jiný kafe. Fiesta je už asi vyběhaná a hlavně Fordy v tý době nedělali dobrý diesly.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.08.2007 00:41

to abe:
A na kolik % tu baterku mas nabitou?
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 29.08.2007 11:29

to PELEN,jestli to dnes stihnu,tak dám vědět.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 29.08.2007 20:21

to PELEN,tak jsem to změřil a v každé komoře je vše v pořádku.Škoda že se nedá změřit jestli to dáva těch 680A,jak píšou na baterce 72Ah 680A,jestli to není třeba miň.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.08.2007 22:43

Samozrejmosti je, ze mas ocistene a dobre utahnute kontakty na baterce.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 29.08.2007 22:53

Je pravda že jsem ty kontakty nečistil.Možna že mně to ani nenapadlo protože je mám promazané tukem.Zítra je zkusim lehce proškábnout šmirglem.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chylo » 30.08.2007 09:52

Mne robi moj FOFO za studena to iste. Prve otocenie klucom mi nabehne a hned zhasne a pri tom sa aj pekne zatrasie cele auto. Na druhy pokus nastartuje ako keby sa nic nedialo. Nechapem to. Ak je motor zohriaty tak sa to nestava. Vobec sa mi ten stav nepaci. Pripada mi to tak ako keby mu padla nafta z palivoveho systemu. Niekedy musim startovat dokonca aj 3x. nema niekto skusenost . Chcem to dat do servisu ale najprv by som chcel vediet pricinu aby mi tam nevymenili kopec inych veci za vela love.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

Uživatelský avatar
laca
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Kovove cvaknuti?

Příspěvek od laca » 30.08.2007 13:17

Stava píše:Pri vypinani slysim prebeh nejakeho ventilatoru ci moturku. Opet to pri vypinani cvakne, nebo tak neco.

Stava
... koukám, že na tohle nikdo neodpověděl 8O
Jsem sice taky nováček, ale podle toho co jsem zde pochytil, tak po vypnutí motoru se dotáčí turbo. Je to to zvuk jak když se dotáčí ventilátor nebo nějaký vysavač. Mělo by to být normální. Doporučuju si najít vlákna o turbu, kde je správný popis jak se k němu (ve vztahu k zhasínání motoru) chovat.
Pokud by to byl spíš kovový rachot, tak to jsem tu taky zahlídnul, zkus hledat setrvačník.

Hodně zdaru a km bez nehody, závady, ... :wink:
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 74kW, 2004, modrá tonic
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovove cvaknuti?

Příspěvek od Jozkablack » 31.08.2007 11:19

laca píše:
Stava píše:Pri vypinani slysim prebeh nejakeho ventilatoru ci moturku. Opet to pri vypinani cvakne, nebo tak neco.

Stava
... koukám, že na tohle nikdo neodpověděl 8O
Jsem sice taky nováček, ale podle toho co jsem zde pochytil, tak po vypnutí motoru se dotáčí turbo. Je to to zvuk jak když se dotáčí ventilátor nebo nějaký vysavač. Mělo by to být normální. Doporučuju si najít vlákna o turbu, kde je správný popis jak se k němu (ve vztahu k zhasínání motoru) chovat.
Pokud by to byl spíš kovový rachot, tak to jsem tu taky zahlídnul, zkus hledat setrvačník.

Hodně zdaru a km bez nehody, závady, ... :wink:
Anebo taky dobíhá ventilátor klimy, když jsem měl Fofo nový, tak mě to celkem znervozňovalo, ale pak jsem tady vyčet že je to normál! Ono se to nevypne hned vypnutím ventilátoru, nebo klimy, ale cca 20vteřin to dobíhá. A taky to běží pokud máš puštěnej ofuk na okna, ona se atomaticky zapne klima ( to vše jen v případě že je tam klima) :wink: , ale samozřejmě to nemusí být ono! Zkus klimu, nebo ofuk vypnot tak minutu před vypnutím motoru!! :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 23.09.2007 12:01

Tak nevím jestli jsem trefil přesně téma,ale zkusím. Před 3 dny jsem se vrátil z dovolené,auto šlapalo jak hodiny,nemohl jsem si to vynachválit. Ale včera jsem odjížděl k rodičům a myslel jsem, že neodjedu. Auto stálo dva dny,motor při startování okamžitě naskočí,ale po pár sekundách zhasne. Při dalším startu běží déle, jen má tendenci zhasnout (jako když u benzínu vynechá zapalování),ale nakonec stejně zhasne. Trvale plynulý a netrhaný volnoběh dostane motor až tak po 6-10 startu. Trošku mě to vyděsilo,ale dojel jsem v pohodě a to jsem po cestě několikrát zastavoval a startoval.Dnes ráno jsem to nevydržel a šel zkusit nastartovat studený motor.Opět to samé - motor chytne "na ťuk", ale vzápětí zhasne. Čím častěji startuju, tím déle běží až začne fungovat normálně. Vybavilo se mi ,že na dovolené mi za studena taky jednou zhasl, ale po opětovném nastartování běžel normálně. Nevěnoval jsem tomu pozornost. Teď už je to horší. Teplý motor běží naprosto normálně. Nenapadá vás někoho, kde by mohl být problém?
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.09.2007 12:12

opicak píše:Tak nevím jestli jsem trefil přesně téma,ale zkusím. Před 3 dny jsem se vrátil z dovolené,auto šlapalo jak hodiny,nemohl jsem si to vynachválit. Ale včera jsem odjížděl k rodičům a myslel jsem, že neodjedu. Auto stálo dva dny,motor při startování okamžitě naskočí,ale po pár sekundách zhasne. Při dalším startu běží déle, jen má tendenci zhasnout (jako když u benzínu vynechá zapalování),ale nakonec stejně zhasne. Trvale plynulý a netrhaný volnoběh dostane motor až tak po 6-10 startu. Trošku mě to vyděsilo,ale dojel jsem v pohodě a to jsem po cestě několikrát zastavoval a startoval.Dnes ráno jsem to nevydržel a šel zkusit nastartovat studený motor.Opět to samé - motor chytne "na ťuk", ale vzápětí zhasne. Čím častěji startuju, tím déle běží až začne fungovat normálně. Vybavilo se mi ,že na dovolené mi za studena taky jednou zhasl, ale po opětovném nastartování běžel normálně. Nevěnoval jsem tomu pozornost. Teď už je to horší. Teplý motor běží naprosto normálně. Nenapadá vás někoho, kde by mohl být problém?
Zkousel jsi nastartovat a hned odjet pryc a nenechat to na volnobeh ani chvili?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od pette » 23.09.2007 12:38

nebo možná špatná nafta :?:
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 23.09.2007 12:39

Ahmed píše:Zkousel jsi nastartovat a hned odjet pryc a nenechat to na volnobeh ani chvili?
To ne,ale zkoušel jsem přidat plyn - motor běží nepravidelně. Kdybych měl benzín, tak tvrdím, že mi vynechává zapalování, popřípadě je v háji některá svíčka. Přesně tak se to chová. Před dovolenou bylo vše v pohodě. Jsem laik,ale tipnul bych to na nějaké čidlo - možná teplota hlavy, vzduchu .... nevím :?
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 23.09.2007 12:41

Naftu bych do toho moc netahal, tomu nevěřím. Tankuju u Shellu nebo OMV. V Chorvatsku jsem tankoval 2x a jen OMV. Naftový filtr je měněný letos v dubnu.
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.09.2007 12:51

opicak píše:Naftu bych do toho moc netahal, tomu nevěřím. Tankuju u Shellu nebo OMV. V Chorvatsku jsem tankoval 2x a jen OMV. Naftový filtr je měněný letos v dubnu.
Kontrolka zhaveni ti nikdy neblikala? Za jizdy to taky nikdy nezdechlo? Kdy jsi menil zhavici svicky?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti