FFIII 1.0 ecoboost 125k
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 08.06.2011 11:37
- Bydliště: Plzeň
FFIII 1.0 ecoboost 125k
Uz je to tady http://www.autoforum.cz/bleskovky/ford-ukazal-novy-trivalec-1-0-ecoboost-je-lehci-diky-karbonu-a-umi-vypnout-valec/ Nastesti jim to bde do produkce jeste chvilku trvat.
Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
No do prdelea kované hliníkové ojnice.

Navyse, z trojvalca mozme mat dvojvalec...
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pokud se jim to povede jako 1.0 EB, tak treba do Fiesty bych rozhodne nebyl proti 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 08.06.2011 11:37
- Bydliště: Plzeň
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jsem zvědavej, co to udělá s cenou, protože zatím všechno, co jsem kde viděl z karbonu, bylo x krát dražší, než běžně používané materiály (krom usazenin v motoru
)

Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Takze vicemene uplne jinej motor - hlinikovej blok, castecne karbonova hlava... No, jsem zvedavej...
Jinak na Autoforum, zumpu motoristicky novinariny, prekvapive neutralni clanek
Jinak na Autoforum, zumpu motoristicky novinariny, prekvapive neutralni clanek

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 20.08.2009 10:11
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Musím uznat, že jsem se mýlil. Odpověděl mi prodejce, že EB 1,0 ve verzi 92 kW overboost má. Verze 74 kW ho naopak nemá.
Ale také to asi dva dny zjišťoval.
Co ale nechápu je, že to Ford neuvádí v katalogových údajích.
Ale také to asi dva dny zjišťoval.

Co ale nechápu je, že to Ford neuvádí v katalogových údajích.
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 08.06.2011 11:37
- Bydliště: Plzeň
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k


Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
74kW verze ho nemela nikdy, ani ve zlatych dobach EU5BoBik_CZ píše:Musím uznat, že jsem se mýlil. Odpověděl mi prodejce, že EB 1,0 ve verzi 92 kW overboost má. Verze 74 kW ho naopak nemá.
Ale také to asi dva dny zjišťoval.![]()
Co ale nechápu je, že to Ford neuvádí v katalogových údajích.

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24752
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
tak jste si pokecali mimo zamereni vlakna a zase se vratte k tematu - diky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Toz, znami poridili na moje doporuceni trivalcovyho focuse, ale v automatu. Puvodne chteli 1.6 Ti-VCT s Powershiftem, ale nez se rozhoupali k objednavce, prestal tu kombinaci ford vyrabet
To bylo vysvetlovani, ze na to ten motor fakt bude stacit....
Zatim jsou nadseni, chystam se na testovaci jizdu, tak dam vedet. Jen zajimavost, ktera nekomu mozna usla: namisto dvouspojky, ktera se dava s trivalcem napr. do fiesty, je ve focusu klasickej automat (planetova prevodovka s hydrodynamickym menicem) - jsem na tu skutecne hoooodne zvedavej

Zatim jsou nadseni, chystam se na testovaci jizdu, tak dam vedet. Jen zajimavost, ktera nekomu mozna usla: namisto dvouspojky, ktera se dava s trivalcem napr. do fiesty, je ve focusu klasickej automat (planetova prevodovka s hydrodynamickym menicem) - jsem na tu skutecne hoooodne zvedavej

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9505
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pak mi prosím poreferuj
Co je lepší klasická planetovka, nebo dvojspojka?

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Zalezi - dvouspojka radi rychlejc a nema ztraty v menici, takze bejva uspornejsi, ale zvlast verze se suchejma spojkama obvykle moc nevydrzi (VW by mohl vypravet) a jizdni komfort se odviji od vyladenosti softwaru (obvykle za moc nestoji). Klasika bejva komfortnejsi, trvanlivejsi, menic sam o sobe prirozene tlumi vibrace, ale radi pomalejc a zvysuje spotrebu 
Osobne jsem toho nazoru, ze pro trivalec je klasika vhodnejsim resenim, ale ford ji zacal operovne nasazovat u vsech benzinaku (takze i 1.5ky a 2.0ky).

Osobne jsem toho nazoru, ze pro trivalec je klasika vhodnejsim resenim, ale ford ji zacal operovne nasazovat u vsech benzinaku (takze i 1.5ky a 2.0ky).
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Takze nejvetsi konkurent, koktavka, uz tez jezdi s trivalcem: 1.0 TSI (85 kW, 200 nm). Papirove to vypada zajimave, vetsi kroutak, lepsi zrychleni na 100ku, otazkou je chovani v realu. Focus je o 100+ kg tezsi a ma kratkou dvojku, TSI ma trvale vyssi kroutak, ale oproti EB v polovicnim rozsahu... Zatim se nezda, ze by EB neco prekonalo, ale VW si dal nacas, tak jsem zvedavej, jestli se objevi prvni vaznej konkurent. Zatim se pouze priblizil 1.0 Ecotec od Opelu.
Jakmile se to nekomu dostane pod ruku, nevahejte se podelit o dojmy z primyho srovnani!
Jakmile se to nekomu dostane pod ruku, nevahejte se podelit o dojmy z primyho srovnani!

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- LR81
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.04.2014 18:09
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Výhledově přemýšlím o koupi FF3 s tímto motorem a chci se zeptat jak je na tom palubní počítač, jestli už je stejně dobrý jako u koncernu (ukazuje aktuální spotřebu a pod.)? Případně další zkušenosti... 

- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
S urovni koncernoveho PP nepočitej. Mě osobně nejvic chyby denni měřeni spotřeby a taky jsem kvitoval info o teplotě oleje hlavně v zimě. Pak takova drobnost kdy koncernove PP maji možnost nastavit upozorněni rychlostniho limitu. Takže když jsem na Focuse koupil zimaky s jinym rychlostnim indexem tak u fordu smula a spravně bych měl někde na palubku nalepit štitek s omezenim rychlosti. Navic reakce PP jsou hodně pomale.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Joki156 a 0 hostů