FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
jplzak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08.06.2011 11:37
Bydliště: Plzeň

FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jplzak » 12.01.2016 23:10

Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 13.01.2016 00:22

a kované hliníkové ojnice.
No do prdele :dih:

Navyse, z trojvalca mozme mat dvojvalec...

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nonid » 13.01.2016 01:04

Pokud se jim to povede jako 1.0 EB, tak treba do Fiesty bych rozhodne nebyl proti :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

jplzak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08.06.2011 11:37
Bydliště: Plzeň

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jplzak » 13.01.2016 08:06

Jsem zvědavej, co to udělá s cenou, protože zatím všechno, co jsem kde viděl z karbonu, bylo x krát dražší, než běžně používané materiály (krom usazenin v motoru :mrgreen: )
Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 13.01.2016 09:07

Takze vicemene uplne jinej motor - hlinikovej blok, castecne karbonova hlava... No, jsem zvedavej...

Jinak na Autoforum, zumpu motoristicky novinariny, prekvapive neutralni clanek :D
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

BoBik_CZ
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 20.08.2009 10:11

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od BoBik_CZ » 14.01.2016 08:04

Musím uznat, že jsem se mýlil. Odpověděl mi prodejce, že EB 1,0 ve verzi 92 kW overboost má. Verze 74 kW ho naopak nemá.

Ale také to asi dva dny zjišťoval. 8O

Co ale nechápu je, že to Ford neuvádí v katalogových údajích.

jplzak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08.06.2011 11:37
Bydliště: Plzeň

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jplzak » 14.01.2016 08:25

:nazdravi: Tak teď ho ještě stihnout koupit, než tam nacpou ten dvouválec z karbonu :bebng:
Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 14.01.2016 09:36

BoBik_CZ píše:Musím uznat, že jsem se mýlil. Odpověděl mi prodejce, že EB 1,0 ve verzi 92 kW overboost má. Verze 74 kW ho naopak nemá.

Ale také to asi dva dny zjišťoval. 8O

Co ale nechápu je, že to Ford neuvádí v katalogových údajích.
74kW verze ho nemela nikdy, ani ve zlatych dobach EU5 ;-) Mozny vysvetleni, proc to neuvadej, je i takovy, ze nekde (tusim treba USA) nesmi do technickejch udaju docasny parametry...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24752
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ZaQik » 14.01.2016 19:00

tak jste si pokecali mimo zamereni vlakna a zase se vratte k tematu - diky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 06.03.2016 19:20

Toz, znami poridili na moje doporuceni trivalcovyho focuse, ale v automatu. Puvodne chteli 1.6 Ti-VCT s Powershiftem, ale nez se rozhoupali k objednavce, prestal tu kombinaci ford vyrabet :) To bylo vysvetlovani, ze na to ten motor fakt bude stacit....

Zatim jsou nadseni, chystam se na testovaci jizdu, tak dam vedet. Jen zajimavost, ktera nekomu mozna usla: namisto dvouspojky, ktera se dava s trivalcem napr. do fiesty, je ve focusu klasickej automat (planetova prevodovka s hydrodynamickym menicem) - jsem na tu skutecne hoooodne zvedavej :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 06.03.2016 19:38

Pak mi prosím poreferuj :nazdravi: Co je lepší klasická planetovka, nebo dvojspojka?

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 06.03.2016 22:59

Zalezi - dvouspojka radi rychlejc a nema ztraty v menici, takze bejva uspornejsi, ale zvlast verze se suchejma spojkama obvykle moc nevydrzi (VW by mohl vypravet) a jizdni komfort se odviji od vyladenosti softwaru (obvykle za moc nestoji). Klasika bejva komfortnejsi, trvanlivejsi, menic sam o sobe prirozene tlumi vibrace, ale radi pomalejc a zvysuje spotrebu :)

Osobne jsem toho nazoru, ze pro trivalec je klasika vhodnejsim resenim, ale ford ji zacal operovne nasazovat u vsech benzinaku (takze i 1.5ky a 2.0ky).
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 18.04.2016 14:15

Takze nejvetsi konkurent, koktavka, uz tez jezdi s trivalcem: 1.0 TSI (85 kW, 200 nm). Papirove to vypada zajimave, vetsi kroutak, lepsi zrychleni na 100ku, otazkou je chovani v realu. Focus je o 100+ kg tezsi a ma kratkou dvojku, TSI ma trvale vyssi kroutak, ale oproti EB v polovicnim rozsahu... Zatim se nezda, ze by EB neco prekonalo, ale VW si dal nacas, tak jsem zvedavej, jestli se objevi prvni vaznej konkurent. Zatim se pouze priblizil 1.0 Ecotec od Opelu.

Jakmile se to nekomu dostane pod ruku, nevahejte se podelit o dojmy z primyho srovnani! ;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
LR81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.04.2014 18:09

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od LR81 » 03.05.2016 09:49

Výhledově přemýšlím o koupi FF3 s tímto motorem a chci se zeptat jak je na tom palubní počítač, jestli už je stejně dobrý jako u koncernu (ukazuje aktuální spotřebu a pod.)? Případně další zkušenosti... :wink:
Focus combi 1,8, 92 kW. 2007
Obrázek

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od MIROMEN » 03.05.2016 10:05

S urovni koncernoveho PP nepočitej. Mě osobně nejvic chyby denni měřeni spotřeby a taky jsem kvitoval info o teplotě oleje hlavně v zimě. Pak takova drobnost kdy koncernove PP maji možnost nastavit upozorněni rychlostniho limitu. Takže když jsem na Focuse koupil zimaky s jinym rychlostnim indexem tak u fordu smula a spravně bych měl někde na palubku nalepit štitek s omezenim rychlosti. Navic reakce PP jsou hodně pomale.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Joki156 a 0 hostů