zdochnutie motora za jazdy
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: zdochnutie motora za jazdy
Ako laika ta zas v servise s radostou obtiahnu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.08.2015 21:32
Re: zdochnutie motora za jazdy
nemyslel som to tak že to budem riadne študovať.. ale tak že aspoň nejaké základy budem vedieť .)
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: zdochnutie motora za jazdy
stano nemysli hned na nejhorší- servis, nedejbože autorizovaný... myslel jsem to tak nějak všeobecně.
daze- základy nikomu neublíží, jen poslední dobou nějak častěji narážím na lidi co umí od všeho kousek a doopravdy nic. Proto ta má reakce, ale osobně si to neber.

daze- základy nikomu neublíží, jen poslední dobou nějak častěji narážím na lidi co umí od všeho kousek a doopravdy nic. Proto ta má reakce, ale osobně si to neber.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.08.2015 21:32
Re: zdochnutie motora za jazdy
Osobne to neberem neboj
Ja som si vedomý že ja a autá okrem šoférovania 0 bodov 


-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.08.2015 21:32
Re: zdochnutie motora za jazdy
Dneska som bol v servise objednať sa na diagnostiku a servisákovi som spomínal aké mám problémy vyjadril sa že to môže byť aj ten filter pevných častíc ale že to by sa malo aj samé prečistiť že mám skúsiť prejsť aspoň 40km so zaradenou rýchlosťou 4 a 5. Skúšal som to, motor mi nevyplo ani raz ale som si všimol že mi dosť kolíše aktuálna spotreba ( neviem či to je bežné ) ale pri 90km/h mi tá spotreba skákala od 3l/100km až na cca 12l/100km na rovinke a vynecháva mi motor ( držím plyn a zrazu jak keby ho pustím ) no osm zvedavý čo mi povedia na diagnostike a dúfam že oprava ma nevíde na celú výplatu 

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Stejně to bude senzor tlaku na railu
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: zdochnutie motora za jazdy
Nejako sa roztrhlo vrece s vadnymi FRP senzormi. Viem o dalsich 2 pripadoch, v oboch pomohla vymena a DV6 jazdi ako novy. Zeby nejaka vadna seria ? Alebo nasledok chipovania ? Oba Focusy boli chipnute na cca 100kW, deFAPovane a deEGRkovane...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15.11.2014 04:09
Ford Focus 1.8 TDCi někdy po delší jízdě motor vypne
Zdravím
mám problem Focus TDCi 1,8 rok výroby 2007, 240k km. Už 4x se mi stalo, že při delší jízdě po dálnici chci zajet k pumpě a jak vyřadím auto zhasne a nejde nastartovat Nejprve to dělalo za hustého deště, nyní se mi to stalo za sucha. Musím čekat cca 20 minut až hodinu a pak zase jede. Kontrolky nic nehlásí. když chci ale auto nastartovat po tom co zhasne tak ani neškytne, jako by nešla nafta do motoru,starter krásně točí, ale to je vše. Až po té delší době to nastartuje a jede v pohodě. Za cca 9000 km se mi to stalo cca 4x. Prosím o radu co by to mohlo být. Předem děkuji za radu.
Jarda
mám problem Focus TDCi 1,8 rok výroby 2007, 240k km. Už 4x se mi stalo, že při delší jízdě po dálnici chci zajet k pumpě a jak vyřadím auto zhasne a nejde nastartovat Nejprve to dělalo za hustého deště, nyní se mi to stalo za sucha. Musím čekat cca 20 minut až hodinu a pak zase jede. Kontrolky nic nehlásí. když chci ale auto nastartovat po tom co zhasne tak ani neškytne, jako by nešla nafta do motoru,starter krásně točí, ale to je vše. Až po té delší době to nastartuje a jede v pohodě. Za cca 9000 km se mi to stalo cca 4x. Prosím o radu co by to mohlo být. Předem děkuji za radu.
Jarda
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: zdochnutie motora za jazdy
Na FFII 2.0TDCI som mal trochu iny problem - ked bol zohriaty, obcas nechcel natocit. Pomohlo vystupit, autu pohrozit predajom do Aciek, kopnut do laveho predneho kolesa, potom nastartovalo 
Teraz vazne - moj problem bol sposobeny regulatorom tlaku paliva na cerpadle a zmizol po vyjazdeni niekolkych nadrzi vysoko aditivovanej premiovej nafty. Raz som ho vymakol s pripojenou diagnostikou, ked nechcek natocit a bolo to jasne - aby PCM otvoril vstreky, musi byt tlak paliva v raile aspon 125 barov. Mal som tam velku nulu. Pri opatovnom pokuse o natocenie dalo cerpadlo hned po pol otacke klukovky uz cca 200 barov a motor bez problemov nastartoval. Verdikt jasny - pridrety regulator tlaku paliva, mechanik doporucil tu premiovu naftu, ked to nepomoze, generalka palivoveho systemu za strasne peniaze. Nastastie to pomohlo a zaroven odstranilo dalsiu zavadu - obcasne rozsvecovanie ESP FAIL po vytoceni motora cez 4000 otacok. Po pol roku aj tak slo auto z baraku, ozvala sa dvojhmota.
Myslim, ze v Tvojom pripade to bude tiez nieco taketo. Ked je cerpadlo aj nafta zohriata, opotrebovany regulator neudrzi pozadovany tlak, resp. pri startovani nenatlaci startovacich 125 barov a je to. Pritom je ale zaujimave, ze sa nezapisuje ziadna chyba, ani sa nerozsvieti kontrolka motora. Dokonca ani po zobrazeni ESP FAIL nebol v pamati zavad ziadny zapis, pritom tlak paliva je sledovany velmi prisne, pretoze priamo suvisi s emisiami...

Teraz vazne - moj problem bol sposobeny regulatorom tlaku paliva na cerpadle a zmizol po vyjazdeni niekolkych nadrzi vysoko aditivovanej premiovej nafty. Raz som ho vymakol s pripojenou diagnostikou, ked nechcek natocit a bolo to jasne - aby PCM otvoril vstreky, musi byt tlak paliva v raile aspon 125 barov. Mal som tam velku nulu. Pri opatovnom pokuse o natocenie dalo cerpadlo hned po pol otacke klukovky uz cca 200 barov a motor bez problemov nastartoval. Verdikt jasny - pridrety regulator tlaku paliva, mechanik doporucil tu premiovu naftu, ked to nepomoze, generalka palivoveho systemu za strasne peniaze. Nastastie to pomohlo a zaroven odstranilo dalsiu zavadu - obcasne rozsvecovanie ESP FAIL po vytoceni motora cez 4000 otacok. Po pol roku aj tak slo auto z baraku, ozvala sa dvojhmota.
Myslim, ze v Tvojom pripade to bude tiez nieco taketo. Ked je cerpadlo aj nafta zohriata, opotrebovany regulator neudrzi pozadovany tlak, resp. pri startovani nenatlaci startovacich 125 barov a je to. Pritom je ale zaujimave, ze sa nezapisuje ziadna chyba, ani sa nerozsvieti kontrolka motora. Dokonca ani po zobrazeni ESP FAIL nebol v pamati zavad ziadny zapis, pritom tlak paliva je sledovany velmi prisne, pretoze priamo suvisi s emisiami...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: zdochnutie motora za jazdy
Jo, taky se mi čas od času stane, že zahřátý motor nastaruje až na podruhé. je to ale naprosto výjimečné.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.08.2015 21:32
Re: zdochnutie motora za jazdy
No k diagnostike som sa ešte bohužiaľ nedostal, ale auto mi ide momentálne v poriadku trošku sa prebehlo pri vyšiích otáčkach ako je zvyknuté a asi mu to chýbalo alebo neviem ale už mám cca 500km bez kopnutia či skapania motora 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: zdochnutie motora za jazdy
Jj, na diesle plati Dlhy bic a maly dvor 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.08.2015 21:32
Re: zdochnutie motora za jazdy
No síce po dlhom čase sem píšem ale môj problém ( sekanie motora ) bolo spôsobené Palivovým filtrom
Mechanik mi to vysvetlil nejako tak že na ňom zvykne kondenzovať voda alebo niečo podobné nepametám si presne jak to povedal
a že potom zvykne uniknúť kvapôčka vody do motora a to spôsobí to trhnutie s čím som mal problém a že je to také náhodné kedy sa to sekuntie stane
Oprava ma vyšla na 39€ palivový filter - dá sa aj lacnejší kúpiť a asi 5 € výmena
a konečne môj Fokusík jazdí ako má 



Oprava ma vyšla na 39€ palivový filter - dá sa aj lacnejší kúpiť a asi 5 € výmena


- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: zdochnutie motora za jazdy
Už jsem to tady někde psal.
Asi před čtyřmi roky (možná déle) mě auto za jízdy chcíplo. Startoval jsem, ale ani neškytlo.
Po pár min. šlo nastartovat.
Pomohl reinstal SW. Diagnostika 200 kč a SW 300 kč. (p. Dudík)
Od té doby mám klid.
Asi před čtyřmi roky (možná déle) mě auto za jízdy chcíplo. Startoval jsem, ale ani neškytlo.
Po pár min. šlo nastartovat.
Pomohl reinstal SW. Diagnostika 200 kč a SW 300 kč. (p. Dudík)
Od té doby mám klid.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.08.2015 21:32
Re: zdochnutie motora za jazdy
sakra, nasratý som jak sviňa.. Idem si v pohode s práce, a v najväčšej špičke mi to zdochlo, a už som nenaštartoval... odtiahnutý do servisu. Ide robiť Diagnostiku a zajtra mi povie čo to je ... Palivový filter to nakoniec nebol
jediné šťastie je že ten ford je taký rozumný že zomrel aspoň pri odpočívadle a nešaškoval som potom na ceste 


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti