Start
- tichyc
 - Nováček

 - Příspěvky: 53
 - Registrován: 07.09.2015 12:45
 - Bydliště: Písek
 
Start
Zdravím všechny. Mám jako první auto naftu, takže vcelku řeším vše, čeho si všimnu.. 
 .. Abych se dostal k problému, sednu do Focuse (06 1.8tdci), je asi -2, nechám nažhavit, nastartuju, motor okamžitě naskočí, běžel se sytičem na 1000 otáček a asi po pěti sekundách, otáčky spadly na cca 500, ale okamžitě se zvedly. Byl to zlomek sekundy fakt a pak už nic. Svíčky jsou úplně nové. Je to normální?
			
									
									Ford Focus 1.8TDCi 85kw Ghia 2006
						- 
				samo.vojta
 - Nováček

 - Příspěvky: 43
 - Registrován: 05.05.2014 22:48
 - Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
 
Re: Start
Ahoj, tohle mi dělalo ještě na mé staré xsaře(taky nafta) a bylo to teplotní čidlo. Ale zkus diagnostiku ta poví víc.
V.
			
									
									V.
FFII combi 2009 - 2.0i syda LPG
						- tichyc
 - Nováček

 - Příspěvky: 53
 - Registrován: 07.09.2015 12:45
 - Bydliště: Písek
 
Re: Start
Diagnostika ukazuje jen snímač polohy klikového hřídele (vstupní signál nízky) - rád bych věděl kde ho najdu, jestli na setrvačníku? A dále ukazuje Systém recirkulace spalin (Regulace na horní doraz)..
			
									
									Ford Focus 1.8TDCi 85kw Ghia 2006
						- Jardak
 - Test driver

 - Příspěvky: 2711
 - Registrován: 10.01.2010 10:52
 - Bydliště: Kaznějov
 
Re: Start
Snímač je v zadní části bloku motoru, poblíž spoje motoru s převodovkou. 
Pokud je v horším stavu dvouhmota nebo ozubení věnce starteru, můžou na něm být nalepený železný piliny - snímač je magnetickej. Pak jeho signál může být slabší.
Jeho poloha jde nastavit na šlicový díře - pokud se uvolil jeho upevňovací šroub, mohl se oddálit od impulzního kola a také bude jeho signál slabší.
			
									
									Pokud je v horším stavu dvouhmota nebo ozubení věnce starteru, můžou na něm být nalepený železný piliny - snímač je magnetickej. Pak jeho signál může být slabší.
Jeho poloha jde nastavit na šlicový díře - pokud se uvolil jeho upevňovací šroub, mohl se oddálit od impulzního kola a také bude jeho signál slabší.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
						byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- tichyc
 - Nováček

 - Příspěvky: 53
 - Registrován: 07.09.2015 12:45
 - Bydliště: Písek
 
Re: Start
Tak tento pokles otáček, by měl dle servisu ve Fordu způsobovat EGR ventil. Ne že by byl špatný, ale potenciometr v něm. Nejde koupit samostatně a mění se celé sání za 9tis na 1.8TDCi. Takže až se mi něco stane, jedu do tuningu aby mi ho zaslepili a vyřadili 
			
									
									Ford Focus 1.8TDCi 85kw Ghia 2006
						- Andymaniac
 - Junior

 - Příspěvky: 475
 - Registrován: 21.10.2011 10:42
 - Bydliště: Praha 8
 
Re: Start
Jenom bych tě chtěl ohledně tvojí nafty upozornit, že žádný sytič nemá. Nicméně EGR doporučuji zaslepit dokud funguje. Až přestane fungovat definitivně, bude to problém. U 1,8 TDCi je to hračka.
			
									
									Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
						Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- phofy
 - Moderátor

 - Příspěvky: 9508
 - Registrován: 23.07.2011 11:32
 - Bydliště: Liberec
 - Kontaktovat uživatele:
 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host

