





Mám tomu rozumět, že A1/A5 si drží svoje vlastnosti 5 tis. km? Nebo z jakého důvodu by se měl A1/A5 měnit častěji, než A3?ballu píše:souhlas, jen to, že při předepsané A1/B1 nemůže dávat motoru pilu z 50% najetých km, jinak jde motor do kopru do 150 tis. km, popřípadě A1 měnit po 5000 km. ...
V mé předchozí felicii byl po dobu jejího nevyužívání olej asi 4 roky (500km/rok), po 4 letech krásně čištý. Jakmile jsem s ní začal jezdit a měnit olej po 15tis., tak samozřejmě tmavnul po nějakých 5 tis. km. Proč? Protože starý olej patrně nemá téměř žádné čisticí schopnosti, takže veškerý bordel zůstává v motoru. Bohužel mezi lidmi často platí čistý olej=není potřeba měnit.... aspon 30t km/2roky vydrzi. Ved este nie je cierny. A toto pocuvam velmi casto. Lenze olej v generacne novsom benzinovom motore je cierny bud po nejakych 50t km, alebo ked ten motor uz ledva drzi pokope.
Jak teď jezdíme s autem více krátkých tras denně. Myšleno do 2 km. Tak jsem vypouštěl olej po 7 tisících a vypadal jak loni olej po 15k, když jsem jezdíval delší trasy do práce a zpět.Mám tomu rozumět, že A1/A5 si drží svoje vlastnosti 5 tis. km? Nebo z jakého důvodu by se měl A1/A5 měnit častěji, než A3?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host