FFIII 1.0 ecoboost 125k
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Len napis k tomu, ze je to bud z mierneho kopca (rozdiel nadmorskych vysok), po vetre, a/alebo cca 100 km/h GPS.
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A ked si pozorne cital co chlapec pisal, tak vydis, ze 5,8 mi vyslo za cestu tam aj spat. Pozri foto co som prilozil. A len cestou spat som isiel takou rychlostou. A jasne ze nie celu trasu. Uz aj to som opisal, akou trasou som isiel.
Ci mi niekto veri, ci nie, ma to nezaujima. Realna spotreba je urcite vyssia, tu som nevypocital.
Ale co s tymi, co chodia este uspornejsie? Oni uz su totalni klamari?
Ci mi niekto veri, ci nie, ma to nezaujima. Realna spotreba je urcite vyssia, tu som nevypocital.
Ale co s tymi, co chodia este uspornejsie? Oni uz su totalni klamari?

Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Hej. To je narodny sport. Ochcafka f tedeicku na ceste do Chorvatska.... spotreba taka, ze pribudala nafta v nadrzi.
Ja som reagoval na Nonida. Viem kolko 1.8 zerie. A to ju mam v super stave. Plus kryt pod motorom.
Ja som reagoval na Nonida. Viem kolko 1.8 zerie. A to ju mam v super stave. Plus kryt pod motorom.
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Dzizas...
@lionzion - takze ak ja som si to naposledy 15km pred domom na nemeckej dialnici svihol 233km/h GPS (na poziadanie dam screenshot z navi) a celu trasu som skoncil so spotrebou 7.0l, takze som vlastne isiel celu trasu vyse 230km/h? Nie, isiel som kde to islo 130km/h GPS, priemerku som mal 112km/h, len som sa nakoniec nudil.
Takze ak si isiel 10km @150km/h a zvysok 120-130km/h, tak si nesiel 150km/h, ale mozno, MOZNO, s priemerkou okolo 120km/h ak si nijak velmi nemusel spomalovat. Alebo si isiel 80km/h 100km pri spotrebe 5l a potom 20km pri 150km/h co dalo vyslednu spotrebu 6,8l, z coho pri 150km/h to auto zralo 9l. Chapes?
A pre uplnost, 1.0EB pri 130km/h tacho zerie tolko co 1.6EB.
Prestante rozpravat ludom rozpravky o zazracnej spotrebe pri zazracnych rychlostiach.
@lionzion - takze ak ja som si to naposledy 15km pred domom na nemeckej dialnici svihol 233km/h GPS (na poziadanie dam screenshot z navi) a celu trasu som skoncil so spotrebou 7.0l, takze som vlastne isiel celu trasu vyse 230km/h? Nie, isiel som kde to islo 130km/h GPS, priemerku som mal 112km/h, len som sa nakoniec nudil.
Takze ak si isiel 10km @150km/h a zvysok 120-130km/h, tak si nesiel 150km/h, ale mozno, MOZNO, s priemerkou okolo 120km/h ak si nijak velmi nemusel spomalovat. Alebo si isiel 80km/h 100km pri spotrebe 5l a potom 20km pri 150km/h co dalo vyslednu spotrebu 6,8l, z coho pri 150km/h to auto zralo 9l. Chapes?

A pre uplnost, 1.0EB pri 130km/h tacho zerie tolko co 1.6EB.
Prestante rozpravat ludom rozpravky o zazracnej spotrebe pri zazracnych rychlostiach.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Přesně. Na škoda fan clubu doporučují vyjíždět z ČR se svítící rezervou, jinak hrozí při cestě do Splitu, že už začne přetékat nádrž.stano. píše:Hej. To je narodny sport. Ochcafka f tedeicku na ceste do Chorvatska.... spotreba taka, ze pribudala nafta v nadrzi.

Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Atlis, já nenapadám tvoje čísla, nevím jak jezdíš ... jen se ohrazuji proti tvrzení, že nejde jezdit po dálnici se spotřebou 5,5l a občas i níž za podmínek jaké jsem uvedl. Pominu dětinské tvrzení o lhaní a pohádkách ať nejme off topic. Takže ještě jednou moje obvyklá cesta po D1 Zlín/Praha a zpět 600km - většina cesty ~120 km/h, 130 tky se dotknu jen občas pod 110 km/h neklesnu (kromě omezení, nájezdů, města), občas úseky s omezením na 80 km/h, dvě zastávky u mekáče a pak 2x průjezd 2 městy, výsledek 5,5l podle PP, toť moje zkušenost + moje poslední cesta do Itálie a zpět s plně naloženým autem za 5l!!! Zhruba stejný styl jízdy. Někdy na ekorally nemám chuť tak cestu Zlín/Praha jedu ofenzivně a kromě omezení se držím od 130 do 150 km, pak je spotřeba 6,5l-7l. Jsem starý na to abych psal pohádky a lhal si sám do kapsy ....
Pro zajímavost, moje žena jezdí denně městskou trasu domov-práce (úsek 15 km) za 7l, já dám stejnou trasu (a věřím že podobně rychle, nakonec je to město) o litr míň ... což poukazuje spíš na styl jízdy než rychlost, která ovlyvńuje spotřebu.
Na závěr aby se tady nstrhla argumentační přestřelka. Tohle není nikdy možné exaktně porovnávat, bavíme se o relativně malých rozdílech a navíc faktorů, které čísla ovlyvňují můžou být desítky - kalibrace PP může být jiná u každého auta, pneu, roční období, jízdní styl, kolony, atd ... Akorát se mi nelíbí, když někdo na základě svých zkušeností označí jiné za lháře a nezahrne do své úvahy tyto faktory.
Pro zajímavost, moje žena jezdí denně městskou trasu domov-práce (úsek 15 km) za 7l, já dám stejnou trasu (a věřím že podobně rychle, nakonec je to město) o litr míň ... což poukazuje spíš na styl jízdy než rychlost, která ovlyvńuje spotřebu.
Na závěr aby se tady nstrhla argumentační přestřelka. Tohle není nikdy možné exaktně porovnávat, bavíme se o relativně malých rozdílech a navíc faktorů, které čísla ovlyvňují můžou být desítky - kalibrace PP může být jiná u každého auta, pneu, roční období, jízdní styl, kolony, atd ... Akorát se mi nelíbí, když někdo na základě svých zkušeností označí jiné za lháře a nezahrne do své úvahy tyto faktory.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak se to tu rozjelo.
Mám dva motory /pro porovnání vymyšlené obsahy a výkony/
1/ motor 1L s turbem a výkon 150 k
2/ motor 2L atmosféra a výkon 150 k
Motory při 4 - řech otáčkách kliky nasají
2L - nasaje 2L směsy
1L - by nasál jen 1L ale aby se mohlo těch 150 koní nažrat a výkon se vyrovnal, musí turbo ten další litřík směsy dotlačit , protože zdarma i kuře nehrabe.
Toto je důvod, proč v nízkých rychlostech dosahují turbobabety lepší spotřeby. V momentě, kdy potřebuji výkon, tak pánové zapomeňte na ty vaše numera kolem 6 -ti litrů. V této fázi již babeta dostihuje a převyšuje spotřebou atmosféru.
Osobně u mé atmosféry 2L , kdy nemám vířivé klapky v sání /vykuchané/ nasazuje motor již dosti vysoký krouťák od 2800 ot/min. Jeho výše závisí i na tom co mám za benzín v nádrži.
To jak se tu píše o spotřebě, nemá to vypovídající hodnotu. Začněte na PC před jízdou nulovat průměrnou spotřebu a průměrnou rychlost . Pak porovnávejte spotřebu na průměrnou rychlost. To se budete divit i ušima.

Mám dva motory /pro porovnání vymyšlené obsahy a výkony/
1/ motor 1L s turbem a výkon 150 k
2/ motor 2L atmosféra a výkon 150 k
Motory při 4 - řech otáčkách kliky nasají
2L - nasaje 2L směsy
1L - by nasál jen 1L ale aby se mohlo těch 150 koní nažrat a výkon se vyrovnal, musí turbo ten další litřík směsy dotlačit , protože zdarma i kuře nehrabe.
Toto je důvod, proč v nízkých rychlostech dosahují turbobabety lepší spotřeby. V momentě, kdy potřebuji výkon, tak pánové zapomeňte na ty vaše numera kolem 6 -ti litrů. V této fázi již babeta dostihuje a převyšuje spotřebou atmosféru.
Osobně u mé atmosféry 2L , kdy nemám vířivé klapky v sání /vykuchané/ nasazuje motor již dosti vysoký krouťák od 2800 ot/min. Jeho výše závisí i na tom co mám za benzín v nádrži.
To jak se tu píše o spotřebě, nemá to vypovídající hodnotu. Začněte na PC před jízdou nulovat průměrnou spotřebu a průměrnou rychlost . Pak porovnávejte spotřebu na průměrnou rychlost. To se budete divit i ušima.

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
@bailu chápu tvůj rozbor ale vycházíš z měření spotřeby pod výkonem, bavíme se tady o spotřebě v běžném provozu na dálnici, kdy jedeš třetinu 80tkou, třetinu 120tkou a ten zbytek kousíček rychleji a zas kousíček pomaleji ve městě, ve výsledku pak PP ukáže průměrnou rychlost kolem 90 km/h a spotřeba vychází těch 5,5l, alespoň já to tak mám.
Například vyjedou 2 auta se stejným motorem z Brna do Prahy, jeden jede co nejplynuleji a udržuje rychlosti do 120 km/h, ten druhý jede dynamicky 150 km/h ale za pár předjíždějícími kamiony v levém pruhu zbrzdí aby pak znovu přidal. Oba se potkají v koloně na nuseláku. 100 m od sebe. Ten první bude mít spotřebu nižší než ten druhý, přitom ujeli stejnou vzdálenost za podobný čas.
Já bych nechtěl nikomu lhát o své zkušenosti se spotřebou. Tohle fórum je o sdílení poznatků s tímto motorem a rád se naopak dozvím jak jezdní někdo jiný. Pro příště však uvedu údaj o průměrné rychlosti aby to bylo průkaznější.
Například vyjedou 2 auta se stejným motorem z Brna do Prahy, jeden jede co nejplynuleji a udržuje rychlosti do 120 km/h, ten druhý jede dynamicky 150 km/h ale za pár předjíždějícími kamiony v levém pruhu zbrzdí aby pak znovu přidal. Oba se potkají v koloně na nuseláku. 100 m od sebe. Ten první bude mít spotřebu nižší než ten druhý, přitom ujeli stejnou vzdálenost za podobný čas.
Já bych nechtěl nikomu lhát o své zkušenosti se spotřebou. Tohle fórum je o sdílení poznatků s tímto motorem a rád se naopak dozvím jak jezdní někdo jiný. Pro příště však uvedu údaj o průměrné rychlosti aby to bylo průkaznější.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
FFIII 1.0 ecoboost 125k
stano. píše:Hej. To je narodny sport. Ochcafka f tedeicku na ceste do Chorvatska.... spotreba taka, ze pribudala nafta v nadrzi.
Ja som reagoval na Nonida. Viem kolko 1.8 zerie. A to ju mam v super stave. Plus kryt pod motorom.


Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ballu ma tiez pravdu, ale ani ta kura nehrabe non-stop
a tak isto ani s autom netreba len zrychlovat.. ked zrychlujem si papa svoje, ale dosiahnem tu rychlost ktoru chcem, a potom si drzim svoje tempo, a ked viem ze budem spomalovat, tak dole nohu z plynu, a z 130tky mozem brzdenim motorom prejst aj kilometer, pricom mam spotrebu skoro 0!!
Preco by som mal zabudnut na spotrebu okolo 6 litrov? Viaceri dokazuju ze sa to da...

Preco by som mal zabudnut na spotrebu okolo 6 litrov? Viaceri dokazuju ze sa to da...

Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Z vlastni zkusenosti nebyl problem s kombikem jet po dalnici za mirnyho provozu 130 se spotrebou 6.0, nejvic na tom proste udelalo to, ze jsem drzel konstantni rychlost - plynulost nicim nenahradis 
Nevim, proc tady rozjizdite flame kvuli spotrebe, zvlast kdyz jde o par deci - mozna nekomu blbe meri palubak, nekdo proste umi predvidat, nekdo dokaze vyuzivat setrvacnost, nekdo ma lip a nekdo hur zajetej motor (apropos, 1.0 EB si opravdu sedne az kolem 40tkm), nekdo tankuje lepsi benzin, nekomu pral vitr, nekdo ma nahustenejsi nebo tvrdsi gumy -> netreba ho nazyvat lharem, zvlast pokud mam jinou motorizaci a dlouhodobe s timhle motorem nejezdim, ze?

Nevim, proc tady rozjizdite flame kvuli spotrebe, zvlast kdyz jde o par deci - mozna nekomu blbe meri palubak, nekdo proste umi predvidat, nekdo dokaze vyuzivat setrvacnost, nekdo ma lip a nekdo hur zajetej motor (apropos, 1.0 EB si opravdu sedne az kolem 40tkm), nekdo tankuje lepsi benzin, nekomu pral vitr, nekdo ma nahustenejsi nebo tvrdsi gumy -> netreba ho nazyvat lharem, zvlast pokud mam jinou motorizaci a dlouhodobe s timhle motorem nejezdim, ze?

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A jen tak mimochodem, za 60tkm bych shrnul zkusenosti s motorem takhle: Prijemnej a tichej, dostatecne pruznej a sviznej, vykonove padne k focusu tak akorat - zadnej drak, ale rozhodne zadnej lenoch. Uspornej je tak nejak rozumne, zadnej zazrak, ja hlavne ocenil, ze to nebylo az tak haklivy na jizdni styl: s moji tezkou nohou to bralo dlouhodobe 7.2l/100km, kdyz jsem ji trochu odlehcil, jezdil jsem za 6.5, v extremech jsem se vesel do 9ti. S atmo 1.6kou minimalne 6.5, standardne 8, v extremech 13...
Nicmene uz nic nevyzkousim, prcka si odvez novej majitel a mne za par dnu dorazi o neco vetsi mazlik (ted si uzivam jednickovyho focuse a po 3ce je to dobry retro:).

Nicmene uz nic nevyzkousim, prcka si odvez novej majitel a mne za par dnu dorazi o neco vetsi mazlik (ted si uzivam jednickovyho focuse a po 3ce je to dobry retro:).
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
@lion - natankuj do plna, sprav tú trasu zase, daj priemernú rýchlosť, po skončení trasy natankuj do plna, daj spotrebu. Potom sa budeme baviť o tých tvojich 5.5l.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
-
- Junior
- Příspěvky: 470
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ja mam tiez problem so spotrebou, este nikdy sa mi nepodarilo spravit aspol pol nadrze za viac ako 10L/100km. Dostal som sa na 9,7 na dialnici BA - Zilina ked som to drzal okolo 170, chvilu menej, chvilu viac, ale stale nejake auta v lavom pruhu, potom zuzena cesta.. bez sance to lepsie prebehnut. Samozrejme ze som nepodradoval do 4ky pri kazdom zrychlovani, proste normalna ustalena jazda vyssou rychlostou.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Najvyssia spotreba sa nerobi na dialnici... Vybehni 3-4 Sturec na plne gule a uvidis ake to je lahke.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti