Vysvětli proč nežere již nicstano. píše:1.8 benzin, 200t km na A1/B1 a olej takmer nezere. Prehanam ho pred obmedzovac. Na dialnici toci okolo 4000otacok. Ta A1/B1 nenici motory ako sa tu niektori snazia nahovorit.
(teda teraz uz nezere nic)



Vysvětli proč nežere již nicstano. píše:1.8 benzin, 200t km na A1/B1 a olej takmer nezere. Prehanam ho pred obmedzovac. Na dialnici toci okolo 4000otacok. Ta A1/B1 nenici motory ako sa tu niektori snazia nahovorit.
(teda teraz uz nezere nic)
Každý ne. Moje fabka je taky z Itálie a za necelých 6 let najela 150 tkm....Johny181 píše:Zajímavé že každé auto z Itálie je po důchodcích amá neobvykle malo najeto
Například rodičů P206 dovezená z Německa má na tachu asi o 50t km více, protože se měnily budíky (začnou zlobit - studeňáky a konektory - elektrika je bolest FR aut) a je ta výměna napsaná v TP včetně stavu počitadel, ale nikdo si nelajsnul (nebo prostě nemohl) budíky stočit na správný stav, protože by to bylo hned podezřelé. I když neříkám, že se v Německu nestáčí - ovšem to provádí skoro výhradně jedna místní menšina.vitr73 píše:a tak se to dela...pretoceny tachometr je jeste pred tim nez to ma vystavene papiry...
no jo kdyz u nas v pripade prokazani to je jen "klamani zakaznika"...treba v nemecku je to trestny cin "pozmnenovani uredniho dokumentu" a je za to daleko vetsi postih nez jen za prestupek...
ja mam take na tachaku o 100 tis km mene nez to ma...ovsem bylo to zapsano v nemeckem TP a v servisni knizce ze to ma jinej tachometr vymenen v servisu a servisni knizce je napsan skutecny stav tachaku pred vymenou a kolik bylo na tom co tam namontovali...coz mne prijde korektni nepodvodne jednani...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti