
Kto vie, ako funguje dynamometer, ako sa tam davaju rozne koeficienty, tak vie, ze tam 10% hore-dole je nic. Preto sa aj upravy auta pred a po musia merat na presne tej istej brzde s tymi istymi koeficientami.








 Merili to od 2500, protoze auto melo automat, ktery vzdy podrazoval a nechtel pustit motor nize.
 Merili to od 2500, protoze auto melo automat, ktery vzdy podrazoval a nechtel pustit motor nize.








 Co se kalibrace pedalu tyce, je to kvuli soucasny ekohysterii. Tim, ze ma nelinearni charakteristiku, umoznuje i nemehlum citlive davkovat plyn pri defenzivni jizde. Je to problem vsech dnesnich aut a jina cesta nez neoficialni asi neexistuje - uz se vynorilo dost firem,  co se zabejvaj exkluzivne tuningem plynovyho pedalu.
 Co se kalibrace pedalu tyce, je to kvuli soucasny ekohysterii. Tim, ze ma nelinearni charakteristiku, umoznuje i nemehlum citlive davkovat plyn pri defenzivni jizde. Je to problem vsech dnesnich aut a jina cesta nez neoficialni asi neexistuje - uz se vynorilo dost firem,  co se zabejvaj exkluzivne tuningem plynovyho pedalu. 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů