kontrolka žhavení a škubání + pokles výkonu
- matty
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ml. Boleslav
kontrolka žhavení a škubání + pokles výkonu
Zdravím Vás, hledal jsem hledal a nenašel. Problém se týká blikání kontrolky žhavení. Stalo se mi to již asi třikrát a vždy, když jsem měl zařazenou dvojku a opravdu nízké otáčky a přidal jsem. Ale po zhasnutí a nastartování to vždy bylo bez problému. Dnes jsem s touto závadou bl nucen ujet cca 50km, abych se dostal domu a bylo to maso. Motor při sešlápnutí plynu reagoval trhaně a výkon nikde, a byl hlučnějš. Divné ale je, že jde nastartovat krásně bez problémů... Turbo bylo ale slyšet. Když jsem otevřel kastli, tak jsem si všiml vypadlé hadičky pod čidlem vzduchu z vzduchového filtru. Další problém je malinká roztrojka na vzduchové hadičky, ze které se odpojila jedna část a ta byla očividně již lepená. Po namontování a sestavení se ale nic nezměnilo. nevíte, čím by to mohlo být? Žhavičky? Vstřiky? fakt nevím co dělat, protože do Fordu se mi z finančních důvodů moc nechce. - jo FOFO 1,8 TDCI 2002 kombi
Díky moc za rady
Díky moc za rady
Fofo kombi 1,8TDCi 85kW 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
To přesně nevím, na to jsou tady někteří kluci větší odborníci a určitě ti to napíšou. Ale tak 20 tis určitě. Ale nedávno jsem četl že, vstřiky od firem Delphi a Bosh by se měli už nechat opravit a to je potom za úplně jiné peníze.matty píše:a to vyjde tak na kolik asi?????
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- matty
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ml. Boleslav
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Zkus kontrolovat nasledujici:matty píše:Tak v servisu to vypsalo chybu P 2338 - válec číslo 3 nad prahovou hodnotou klepání.
Nevíte někdo co to znamená?
- Přílohy
-
- P2338_2.jpg
- (88.24 KiB) Staženo 723 x
-
- P2338_1.jpg (16.57 KiB) Zobrazeno 2552 x
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Pokud budeš mít možnost být u toho, tak nedopust aby ti vyndavali vstřik z bloku motoru, ty jejich kódy se dají vizuálně přečist i když jsou vstřikovače na místě. Pokud mají poslední diagnostiku, tuším IDS, tak ta si dokáže načíst kódy vstřikovačů přímo elektronickou cestou přes řídící jednotku.matty píše:díky moc chlapi, v pátek jdu do Fordu, prej musí znovu nakódovat vstřik s řídící jednotkou.
Díky moc
Mně je kvůli kalibraci vyndali 2.7. a ještě nejezdím, prostě se jim po demontáži ucpaly a potom mi chtěli přišít špatné palivo, aby z toho byli venku.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- matty
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ml. Boleslav
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů