
klimatizace a výkon(aneb jak vám to jede do kopce)
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
98 oktanovy jsem tankoval do S105, kdyz jsme jezdivali do Jugoslavie. Jezdilo to pak jako drak a bez zadne dalsi upravy predstihu. Po vyjeti nadrze do sucha, po prejezdu slovenskych hranic a natankovani mene oktanoveho naseho benzinu jsem prvni km mival problemy s predjizdenim. Pripadalo mi to, ze mam v nadrzi vodu.
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Jak to tak pozoruji, da se to zobecnit i tak, ze pri provozu s klimatizaci diesely nezvysuji citelne spotrebu a benzinaky spise ano?
Zduvodnuji si treba tak, ze diesely maji vyssi vykon pri nizkych otackach, tim i dostatecnou rezervu pro klimu. Takze se s klimou nemusi vice prislapovat plyn. Pri stejne rychlosti maji diesely jiste nizsi otacky.
Docela by mne zajimalo, jak klima bere vykon v zavislosti na otackach. Logicky se tam budou s otackami zvysovat ztraty, ale neumim odhadnout miru. To by mohli vedet odbornici na autoklimatizaci.
Zduvodnuji si treba tak, ze diesely maji vyssi vykon pri nizkych otackach, tim i dostatecnou rezervu pro klimu. Takze se s klimou nemusi vice prislapovat plyn. Pri stejne rychlosti maji diesely jiste nizsi otacky.
Docela by mne zajimalo, jak klima bere vykon v zavislosti na otackach. Logicky se tam budou s otackami zvysovat ztraty, ale neumim odhadnout miru. To by mohli vedet odbornici na autoklimatizaci.
- StreetPro
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pha/CL/Brno
- Kontaktovat uživatele:
mě proti tomu výrazně pomáhá 210kWchmelko píše:proti tomu efektu aspon u mna pomaha V-power...



-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
klima u dieselu není tak cítit díky velkému točivému momentu, motor bude podle mě zatěžovat stejně, jen u benzínu bude pokles výkonu mnohem znatelnější a pro jízdu bude potřeba na to víc šlapat takže s tím poroste spotřeba..aspoň tak si to vysvětluju já 

Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
- Fredie
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brezová, Slovensko
No moja skúsenosť je taká, že klíma mi znižuje výkon, síce nie úplne citeľne, ale poznať to je... ale nie je jedno, kde tankujem, nie som nejako spokojný s našou naftou, ani s českou... známy jazdí do zahraničia, a občas mi niečo ušetrí, je to rozdiel, auto ťahá úplne inka... neviem, možno je to väčším obsahom síry v západnej nafte, u nás je to samé aditívum.. 

FF, 1.8 TDCi, 74 kW, r.v. 9/2004, hatchback, šedá metalíza
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host